- Viestejä
- 659
Mestaruusliigan kehittämis- ja strategiatyö käynnissä.
Hallitustyöskentelyn kehittämisryhmässä asetettiin tavoitteeksi käsitellä seuraavat asiakokonaisuudet, joihin jokaiseen liittyi useita alakohtia; Hallitusviestinnän kehittäminen, Hallituksen työjärjestys, synergiaetujen löytäminen, yhteiset ”kattosopimukset” ja Liigan koordinoima asiantuntija-apu. Hyvin sujuneen kokouksen jälkeen sovittiin, että ryhmän jäsenet täydentävät kokouksessa käsiteltyjä ja dokumentoituja asioita sähköpostitse ja sen jälkeen kehittämisryhmän työ linkitetään uuteen strategiaan ja toimitetaan erikseen liigaseuroille.
Yhteisistä kattosopimuksista sen verran, että Mestaruusliigan on löydettävä sellaisia yhteisiä yhteistyökumppaneita, joista myös seurat hyötyvät. Ainoa sopimus, josta on ollut apua ruohonjuuritasolle, ollut välinetoimittajan sopimus. Kaikissa muissa seura on ollut maksajana tarjoten mainospaikkoja peliasuista ja hoitanut vielä painatusten kustannukset. Samaan aikaan maksut liigalle päin ovat vain kasvaneet.
Toivottavasti joku osaa neuvotella niin, että ohjelman esittäjätkin, eli seurat hyötyvät tehdyistä sopimuksista. Luulen, että TV-sopimuksen kaltaisiin floppeihin ei ole enää varaa. Jo yleisen uskottavuudenkin takia!
Hallitustyöskentelyn kehittämisryhmässä asetettiin tavoitteeksi käsitellä seuraavat asiakokonaisuudet, joihin jokaiseen liittyi useita alakohtia; Hallitusviestinnän kehittäminen, Hallituksen työjärjestys, synergiaetujen löytäminen, yhteiset ”kattosopimukset” ja Liigan koordinoima asiantuntija-apu. Hyvin sujuneen kokouksen jälkeen sovittiin, että ryhmän jäsenet täydentävät kokouksessa käsiteltyjä ja dokumentoituja asioita sähköpostitse ja sen jälkeen kehittämisryhmän työ linkitetään uuteen strategiaan ja toimitetaan erikseen liigaseuroille.
Yhteisistä kattosopimuksista sen verran, että Mestaruusliigan on löydettävä sellaisia yhteisiä yhteistyökumppaneita, joista myös seurat hyötyvät. Ainoa sopimus, josta on ollut apua ruohonjuuritasolle, ollut välinetoimittajan sopimus. Kaikissa muissa seura on ollut maksajana tarjoten mainospaikkoja peliasuista ja hoitanut vielä painatusten kustannukset. Samaan aikaan maksut liigalle päin ovat vain kasvaneet.
Toivottavasti joku osaa neuvotella niin, että ohjelman esittäjätkin, eli seurat hyötyvät tehdyistä sopimuksista. Luulen, että TV-sopimuksen kaltaisiin floppeihin ei ole enää varaa. Jo yleisen uskottavuudenkin takia!