Mä oon ylpee näistä äijistä - lopulta Hollannin hartiat mattoon. Onnittelut täältä Tussinkoskelta. Mahtava torjuntapeli!!!!!!!!!!!!!!!
Ehdottomasti kannattaa ja juuri silloin.Aarni kirjoitti: Kolmas erä meinattiin sössiä. Kysymys asiantuntijoille: Kannattaako tuplavaihto tehdä jos johdetaan 6 pinnaa?
Niinpä, mutta siihen se Suomen 6 pisteen johto suli.jäsen kirjoitti:Ehdottomasti kannattaa ja juuri silloin.Aarni sanoi:Kolmas erä meinattiin sössiä. Kysymys asiantuntijoille: Kannattaako tuplavaihto tehdä jos johdetaan 6 pinnaa?
Jälkiviisautta!!!Aarni kirjoitti:Niinpä, mutta siihen se Suomen 6 pisteen johto suli.jäsen sanoi:Ehdottomasti kannattaa ja juuri silloin.Aarni sanoi:Kolmas erä meinattiin sössiä. Kysymys asiantuntijoille: Kannattaako tuplavaihto tehdä jos johdetaan 6 pinnaa?
Lopputulos ratkaisee - tää ei oo taitoluistelua. Mennään eteenpäin ja naatitaan - ihanaa Suomi ihanaa.jäsen kirjoitti:Jälkiviisautta!!!Aarni sanoi:Niinpä, mutta siihen se Suomen 6 pisteen johto suli.jäsen sanoi:Ehdottomasti kannattaa ja juuri silloin.Aarni sanoi:Kolmas erä meinattiin sössiä. Kysymys asiantuntijoille: Kannattaako tuplavaihto tehdä jos johdetaan 6 pinnaa?
pessimisti ei pety! nokka pystyyn aarni.suomi voitti justiinsa pyöräilykansan selevästi. :cheer:Aarni kirjoitti:Niinpä, mutta siihen se Suomen 6 pisteen johto suli.jäsen sanoi:Ehdottomasti kannattaa ja juuri silloin.Aarni sanoi:Kolmas erä meinattiin sössiä. Kysymys asiantuntijoille: Kannattaako tuplavaihto tehdä jos johdetaan 6 pinnaa?
Hieno voitto, Upi ja Lauri oli miehiä paikallaan, samoin Kunnari ja muutkin.mikko laurell kirjoitti:pessimisti ei pety! nokka pystyyn aarni.suomi voitti justiinsa pyöräilykansan selevästi. :cheer:Aarni sanoi:Niinpä, mutta siihen se Suomen 6 pisteen johto suli.jäsen sanoi:Ehdottomasti kannattaa ja juuri silloin.Aarni sanoi:Kolmas erä meinattiin sössiä. Kysymys asiantuntijoille: Kannattaako tuplavaihto tehdä jos johdetaan 6 pinnaa?
Sakke, minä taas melkein rakastuin sinuun.Sakke kirjoitti: Ehdottomasti tuplavaihtoa kehiin. Pitkässä turnauksessa tuo vaihto, ensinnäkin antaa sopivan lepohetken vaihdokeille ja kyllä se passarin vaihto aiheuttaa ylimääräistä päänvaivaa vastuksille. Ja pysyy koko porukka skarppina pelistä toiseen. Hyvä hyvä.