jäsen kirjoitti: Minusta Suomi on hyvä lempinimi lentopallomaajoukkueelle.
Oikein hyvä onkin - ja onhan se koettu jo, koska lempparinimi on ollut tikattuna, painettuna jokaisen verkka- ja peliasuihin jo jonkin aikaa...
Muuten - toivotaan, että palstalaiset kirjailisivat hieman oman kisastudionsa valmisteluista.
Itse olen jo siivonnut kisastudion eli olkkarin. Uusi LG -merkkinen laajarunkokone odottaa ja sen kuva on äärimmilleen viritetty. Isot viherkasvit reunustavat vähän joka puolelta studiota.
Itse tulen ainakin kolme ensimmäistä peli -iltaa toimimaan studiossani kisäisäntänä.
Myös hovimestarin tehtävä on jo langennut itselleni.
Keittiön ruokapuolesta vastaa myös kokkina kisäisäntä.
Sommelier -tehtävä on langennut puolestaan tämän kirjoituksen laatijalle.
Listalla iltojen aikana tulee olemaan kotimaista kalaa sisältävää pureskeltavaa ja etupäässä helppovalmisteista uuniruokaa.
PLH -merkkinen laimea ateriajuoma ryydittää ja kyydittää aika ajoin ruuan uiskentelua.
Valaistus kisastudiossa on himmeähkö selkeämmän tv -kuvan toivossa.
Seiniä ei ole (ainakaan vielä) äänieristetty voimakkaiden Hurraa! -tai HEI! -äänten vaientamiseksi. Vielä en ole rappukäytävään vienyt A4 -lappusta, jossa tulisin kertomaan:
.." tämän x-rapun huoneistossa y katsotaan 20.-29.9 lentopalloilun EM -kisoja. Olemme iloisia aiheuttamastamme ajoittaisesta voimakkaasta äänestä, varsinkin iltaisin. Emme pahoittele edes etukäteen aiheuttamaamme ääntä!"
Kisaisännän seuraan on luvannut liittyä aika ajoin lentopallopuolifani, oma vaimoni.
Millainen on SINUN EM-kisastudiosi?