Nyt pää kylmänä ja Zaitsevilta syöttö pois. Äijät!!!!!!!
Einomies Porkkakoski Viestejä 11,074 25 Syyskuu 2013 #421 Nyt pää kylmänä ja Zaitsevilta syöttö pois. Äijät!!!!!!!
jäsen Viestejä 916 25 Syyskuu 2013 #422 jäsen kirjoitti: Mukavaa, että Italia joutuu tekemään kaikki pisteet ihan itse. Laajenna klikkaamalla Meninkin sanomaan, heti annettiin kaksi ihan itse italiaanoille. Ei enää kiitos.
jäsen kirjoitti: Mukavaa, että Italia joutuu tekemään kaikki pisteet ihan itse. Laajenna klikkaamalla Meninkin sanomaan, heti annettiin kaksi ihan itse italiaanoille. Ei enää kiitos.
Hese Viestejä 291 25 Syyskuu 2013 #426 Voihan Berruto, toinen erä on menossa Italiaanoille, mutta vielä on mahdollisuudet!! Eräpallo...
Einomies Porkkakoski Viestejä 11,074 25 Syyskuu 2013 #427 Beretta ja tää iso oluttölkki Birrabellissimo on saatava kuriin. Nollataan tää erä ja uutta matoa koukkuun.
Beretta ja tää iso oluttölkki Birrabellissimo on saatava kuriin. Nollataan tää erä ja uutta matoa koukkuun.
jäsen Viestejä 916 25 Syyskuu 2013 #428 Ei hätää, Zaitseville annettiin viisi pistettä kesken erän, muutoin homma on Suomen hanskoissa. Jatketaan vain omalla linjalla ja odotellaan makaroonin kypsymistä, otetaan vaikkapa andante.
Ei hätää, Zaitseville annettiin viisi pistettä kesken erän, muutoin homma on Suomen hanskoissa. Jatketaan vain omalla linjalla ja odotellaan makaroonin kypsymistä, otetaan vaikkapa andante.
Einomies Porkkakoski Viestejä 11,074 25 Syyskuu 2013 #429 Ihan kypsä makarooni ei tosiaan maistuiskaan, menee velliseksi .
Nemo Viestejä 453 25 Syyskuu 2013 #430 Se vastaanotto...ei pärjätä jos lähdetään kilpaa isoa passia murjomaan.
rike Viestejä 720 25 Syyskuu 2013 #431 tähän erään on tehty kaikki kähmyt mitä voi lentopallopeliin tehdä! nyt täytys ruveta pelaan taas ja ottaan keskeltä kiinni kele hmy:
tähän erään on tehty kaikki kähmyt mitä voi lentopallopeliin tehdä! nyt täytys ruveta pelaan taas ja ottaan keskeltä kiinni kele hmy:
Einomies Porkkakoski Viestejä 11,074 25 Syyskuu 2013 #433 Torjunta kuntoon ja pullahyökkäykset pois. Eihän toi Berretta voi olla noin kova haulikkomies.
jäsen Viestejä 916 25 Syyskuu 2013 #434 Tehoja laitaan tarvitaan ja pari napsua tehoja syöttöön lisää myös.
metriheikki Viestejä 5,166 25 Syyskuu 2013 #435 Upi hoitaa hienosti, Kerminaattori taistelee kuin eläin. Mut nyt täytyy spagettikeskareiden hyökkäyksiin päästä kiinni.
Upi hoitaa hienosti, Kerminaattori taistelee kuin eläin. Mut nyt täytyy spagettikeskareiden hyökkäyksiin päästä kiinni.
jäsen Viestejä 916 25 Syyskuu 2013 #436 Italia uskaltaa syöttää, niin pitää uskaltaa Suomenkin. Nolon tuppeen ei saa mennä.
Seiskapaikan ykkösmies Viestejä 51 25 Syyskuu 2013 #437 Sivula olisi maailmanluokan pelaaja, jos oppisi puolustamaan. Tänään olisi muutama helpohko pallo pitänyt saada elätettyä.
Sivula olisi maailmanluokan pelaaja, jos oppisi puolustamaan. Tänään olisi muutama helpohko pallo pitänyt saada elätettyä.
Einomies Porkkakoski Viestejä 11,074 25 Syyskuu 2013 #439 Eletään matsin kulminaatiopistettä. Nyt äijät menemään.