Hyviä raportteja on SaVo-Ducks -pelistä kirjoitettu. Itse oikein odotin kovasti muustakin kuin itse ottelusta - enkä pettynyt. Hieno tapahtuma, sisälsi paljon. Oli elektroniikkaa, videoita jne. - Tietysti huippu-urheilijoiden eli Iivon ja Teron haastattelut olivat mielenkiintoiset. Kyllä maskotti Velmu toi lisää puhtia yleisön kannustuksen lisäämiseksi.
Mutta itse pelistä: Kun katsoin SaVon Rovaniemen -pelin netistä, niin livenä nyt Vieremällä tuntui, että jokainen antoi peliin pari astetta lisää voimaa ja Jere sanoi haastattelussa ennen peliä, että hänellä on kyllä ajatus, miten tässä pelissä mennään! Ja mentiin. Kiitos kuuluu osaksi hyvälle vastukselle, Ducksille. Heidän hakkurinsa Maciel näytti aluksi vaaralliselta ja pommittikin kakkosesta tai 3 m rajalta pinnoja. Mutta ottelun myötä - ja torjuntojen - väsy tuli. Tämä ei ole mitenkään tavatonta hakkureille. Energia tarvitaan ja kuluu..- Loppupuolella Jack sitten huolehti Ducksien pisteistä -lähinnä.
Ässät menivät SaVolle ihan reilusti, Silli pommitti. Samoin Aku, Jukkis ja Lelu. Syöttövirheet vaan pois, niin vielä hoituu paremmin, mutta riskillähän sitä täytyy syöttää. Tilastotkin osoittavat, ettei kotijoukkue tehnyt kuin yhden lyhyen hakkurivaihdon. Ducks useampia "kylmiä miehiä" syöttöön.
Taichi liberona on kyllä kullanarvoinen marjojen poimija ja hienosti toimi vastaanotto ja upeat pallopelastukset peliin. Älkää luopuko tästä nuoresta miehestä! Ei! Herrasmiehen vaatimattomasti vielä upeaan peliinsä suhtautuu! Taitaa tuo hieno vo-peli ja huippunoudot "mahottomista" olla normipeliä...?
Vielä vaan, että lipun hinta, oli se sitten 18 tai 15 ei tunnu kovalta. Jos itse ottelu olisi mennyt huonommin, ei sekään hintaa ajatellen olisi haitta ollut.
Mutta pelaajille kiitos, erikoisesti (jos nyt saisi ketään erotella): Miro, Silli ja Taichi = Thank you for your superwork!