No, Jampsula lähtee nyt jo heti alkuun negatiivisimman kannanoton kautta liikkeelle. Einomies sentään positiivisen kautta.
No meillä täällä Savossa(kaan) ei ole tietoa eikä aavistusta, että homma olisi savolaista höpötystä ja yhteisöllisyyden puutetta. Ei mielestämme Savo Volleyllä ole sellaisia henkilöitä vastuullisina organisaatiossa, jotka lähtisivät, olisivat lähteneet tätä viemään "ns. leikillään" ja tuulesta temmattuna ideana ilman taloudellisia laskelmia ja perusteitakaan eteenpäin.
Täälläpäin on myös erittäin toimiva,
pitkäaikainen ja ahkera talkootoiminta
perinteistä.
On totta, että lipunmyynti on erittäin tärkeä osa - myös Savossa - nyt organisaatio on panostanut tähänkin erityisesti. Myös tapahtumakoordinointi
ja monipuolinen lentopalloilme
markkinoinnissa ja otteluissa tulee vetämään varmasti katsojia. Itse
hienoista lentimiehistä nyt
puhumattakaan!
Toivotaan, että kommentteja viette myös Savo Volleyn organisaatioon. P... pyyhkimisestä tässä vain, että jätämme oikeastaan omaan arvoonsa, ihan rauhaan!
Pelataanhan otteluita!
Täysin samaa mieltä PassariLiberoHakkurin kanssa, ei kannata tuomita tointaa ja joukkuetta kun ei ole vielä edes yhtään otteluakaan pelattu.
Vaikka Sampo on edelleen lähellä sydäntäni kannustan kyllä Savo Volleytäkin kaikissa sen peleissä joissa olen katsomassa niitä.
Savoon tulossa kuunvaihteessa pari maaotteluakin Leppävirralla ja Kuopiossa olen niihin menossa järjestyksenvalvojaksi, hienoa seurata maajoukkueenkin pelejä.
Tervetuloa kaikki Savon ulkopuoleltakin niitä katsomaan.