millä tavalla sampo on osa savo volleyta ?
Sulle on nyt monta kertaa tämä selitetty, mutta ilmeisesti tänä viikonloppuna sun aivot ei sisäistä asiaa.
millä tavalla sampo on osa savo volleyta ?
Sulle on nyt monta kertaa tämä selitetty, mutta ilmeisesti tänä viikonloppuna sun aivot ei sisäistä asiaa.
sun "lahjakkuudella" ei kannata arvioida minun pätevyyttäni ja kykyjäni.
Aivan. En minä sun pätevyydestä ja kyvyistä tiedä mitään, mutta yhtä asiaa et halua sisäistää.
en jaksa vääntää.
Joo ehkä hyvä niin.
ja savo volleylla ei ole juniorijoukkueita eikä tule, yritä tajuta joku päivä se.
😀ja savo volleylla ei ole juniorijoukkueita eikä tule, yritä tajuta joku päivä se.
Nyt on ihan pakko olla täysin eri mieltä, kerrankin joku seura tekee asioita erilaisella ja hauskalla tavalla, mihin aikaisemmin on totuttu. Videot on mielestäni hauskalla tavalla toteutettuja ja itse ainakin uskon tällä tavalla toteutettujen videoiden iskevän juurikin nuorempaan väkeen. Iso peukku toteuttajille👍Lapsellinen, noin 12-vuotiaan tasolle suunnattu läpyskä. Siinä keksittiin pelaajille taikavoimia. He-hee ! Samaa höpöä kuin Savon tekemät videot. Menisi 1 vuoden opiskelijahuumorina, mutta tekijöillä ei liene opiskeluja juurikaan takanaan.
Taichi!