Ensimmäisenä kysyn, että kuinkahan paljon sulla on kokemusta videoiden teosta? Itse tiedän alan ammattilaisia, jotka on juuri näitä Savo Volleyn videoita pitänyt hyvinä ja hauskoina. Toisekseen tuota lehtijuttua en ole lukenut, mutta millä tavoin ajattelit 12-vuotiaat jne saada kiinnostumaan lentopallon katsomisesta? Mitkä on sun mielestä ne ideat, millä saadaan nuorempi väki kiinnostumaan lentopallosta? Millä tavoin Savo Volleyn tekemät videot on huono juttu lentopallolle? Sen kuvan siis sai sun tekstistä, kun niin paskoja videoitakin ne on. Itsekkin jonkin verran alaa tuntevana olen sitä mieltä, että nämä videot on ihan huippuja sekä tuo vähän uutta kotimaiseen lentopalloon. Eipä muut kotimaiset lentopalloseurat mielestäni kyllä riittävästi panosta tähän sosiaalisen median puoleen jne. Vanhemmille ihmiselle varmaan riittää, että siellä on itse peli käynnissä ja saa tauolla hakea munkkia ja kahvia, mutta nuoremmille välttämättä ei riitäkkään.
videon tekemisestä, markkinointiviestinnästä ja journalismista ihan satavarma enemmän kokemusta kuin savo volleyn mainospelleillä. savon videot vaivaannuttavaa savolaista finninaamahuumoria.