Voitto irtosi vakuuttavalla esityksellä - Savo Volley
Petteri Härkönen oli vahvassa vedossa Ducksia vastaan
www.savovolley.fi
En ole ainut joka näin toimii, kai sä käyt kaikille muillekkin ohjeitas antaa.. Ei aiheuta muutoksia toimintaani, jaan ja välillä jopa kommentoin, ja ihan mitä itse haluan. Hyvää kevättä ja koeta kestääPistä nyt hyvä ihminen eli nimimerkki " Sawolainen " jotain omaa settiä tänne eläkä lätki vaan seuran sivuilta löytyviä pelijuttuja. Käsittääkseni foorumi on henkilökohtaisia mielipiteitä varten. Seuran omia sivuja saavat sitten selailla halukkaat.
Tänään Savo lähtee Kokkolaan huomenna siellä kova peli.Savo otti ensimmäisen kiinnityksen välieräpaikkaan - Savo Volley
Savo Volley ja Kokkolan Tiikerit eivät tällä kertaa pelanneet viisieräistä.www.savovolley.fi
Niin oli, mutta toisaalta Siirilä pelasi erinomaisesti. Päivät ovat erilaisia Härkösen peliä en ole nähnyt.Paljon puhuttu että Savolla sakkaa toinen yp, totta kyllä, mutta niin sakkaa myös toinen kt, Kovac eilen 6/+1, 1 torjunta, 4 syöttövirhettä ja silti kentällä, vaikka vaihdossa erinomaisia otteita esittänyt Härkönen...? Kovac yleensä parempi torjuja, mutta Tiikereiden passitempoon ei ehdi ja sitten kimpoilee sinne tänne pallot käsistä. Jotenkin edelleen tuo otteluvalmentaminen, reagointi pelin aikana ja joukkueen ohjaaminen loistaa puuttumisellaan...
Luulen erää Härkönen pelaa Kuopiossa yleis pelaajaa ei niinkään vaihtoon löydy vaihtopankiltä jos Dole ei kokeile Kreikan poikaa.Niin oli, mutta toisaalta Siirilä pelasi erinomaisesti. Päivät ovat erilaisia Härkösen peliä en ole nähnyt.
No ihan noin epätoivoinen ei Dolekaan voi olla että laittaa Härkösen yleispelaajaksi, kyllä siihen on se vaihtoehto Toiviainen/Shurdi. Toiviainen pelaa monipuolisemmin, eilen oli vaikea päivä, toki Tiikerit puolusti hyvin ja syöttivät taktisesti viisaasti..Luulen erää Härkönen pelaa Kuopiossa yleis pelaajaa ei niinkään vaihtoon löydy vaihtopankiltä jos Dole ei kokeile Kreikan poikaa.
Ei sitä tiedä. Olihan viime vuonna välierissä Valepaa vastaan Ivanov passarina ja Rodriguez hakkurina. Siis viimeisen pelin viimeisessä erässä.No ihan noin epätoivoinen ei Dolekaan voi olla että laittaa Härkösen yleispelaajaksi, kyllä siihen on se vaihtoehto Toiviainen/Shurdi. Toiviainen pelaa monipuolisemmin, eilen oli vaikea päivä, toki Tiikerit puolusti hyvin ja syöttivät taktisesti viisaasti..