Verkkovirhe

Savo Volley 2021-2022

Kyllä nuorempi väki ainakin puhuu yleiskieltä ja usea vanhempikin, olen minä käynyt Sastamalassakin katsomassa pelejä ja ihan ymmärrettävää kieltä siellä puhuttiin.
Itse olen tosin ollut 45v Savosta pois että saattaa olla että minun kielitaito on kohentunut.
Äng-äänne on sastamalankansalle haasteellinen. ;)

Savo Volleyn ja Tiikerien harjoitudottelu oli tähän vuodenaikaan nähden ihan kelpo peliä.
Molemmat pelasi lähes kaikilla pelaajillaan 4 eräisen pelin, Savo voitti 3-1 ekaerä meni selvästi Tiikereille mutta sitten Savo pääsi peliin kiinni ja vei kolme seuraavaa erää.
Minun mieleeni jäi erityisesti Savon uudet miehet nuori hakkuri, Jauhiainen ja takaisintullut Raadik, Mikko vanhoista oli myös hyvin esillä. Ilja passaili hyvin ja varsinkin aloitus syöttö näytti hyvältä.
Libero on huippulaatua myös.
Tiikerit tulee olemaan monelle joukkueelle vaikea vastus.

Savo Volleyn ja Tiikerien harjoitudottelu oli tähän vuodenaikaan nähden ihan kelpo peliä.
Molemmat pelasi lähes kaikilla pelaajillaan 4 eräisen pelin, Savo voitti 3-1 ekaerä meni selvästi Tiikereille mutta sitten Savo pääsi peliin kiinni ja vei kolme seuraavaa erää.
Minun mieleeni jäi erityisesti Savon uudet miehet nuori hakkuri, Jauhiainen ja takaisintullut Raadik, Mikko vanhoista oli myös hyvin esillä. Ilja passaili hyvin ja varsinkin aloitus syöttö näytti hyvältä.
Libero on huippulaatua myös.
Tiikerit tulee olemaan monelle joukkueelle vaikea vastus.

Ketkä nousi Tiikereiden puolelta esiin tänään?

Lindqvist pelas hakkurina koko pelin, pelin paras pistemies 18/+12 joista 6 torjuntaa, hyvä vaihtoehto ja ei oo itsestään selvä aloituksen paikka enää Lelulle. Tietää hyvää Savon joukkueelle..

Viime vuonna ei ollu oikeen Ojansivun tilalle ketään ottaa vaihdosta, mutta onneksi nyt on tämä nuori kaveri joukkueessa. Varmaan myös nuorempi Ivanov tarvittaessa voi hakkuria pelata, jos tilanne vaatii.

Juu, ensinnä kiitokset kovasti Ryynäsen Topille ensinäkemisestä. On siinä mies, jolla on kova kokemus ja asiantuntemus lentopallosta varmaankin 1970- luvulta ? saakka. Hienoa! Ja Spede oli myös tietäjänä mukana.

Ottelusta jäi molemmin puolin hyvä kuva. Tiikerit on tosiaan kova vastus kenelle vaan sarjassa.
Savon Veikka Lindqvist pelasi 4 erää huippulukemilla. Hieno nuori, lahjakas hakkuri. Miki oli myös rautaa.
Yhtään huonoa lenkkiä ei löytynyt.

Hieno ottelu, rento meininki.

Savolla tosihyvät nuoret nyt! Kun ei heti tehtäs Suomen liigan tähtiä lehdistössä😥Tiikerit ei kyllä hirveenkova mittari näillä nuorilla☝️Veikkaan kyllä häntäpään sakiksi.Mikko koittaa noilla mitä on,ja tänään saatiin Savon nuorilla heti niskat nurin👍

Sun mielestä😅No katsomme! Kun tosta laitan Ilan ja Veikan eikä mitään isompaa liigakokemusta☝️Saanen epäillä😃

No vastaile sinä niihin!Minä vastasin väittämääsi☝️Tiikereitä vastaan ei mitään. Ett vaan meinaa uskoo ei täällä samaamieltä tarvi olla.

Ja kun noin alhaiselle linjalle lähdet niin kuka on Ila? 👇🏻🤣
No vastaile sinä niihin!Minä vastasin väittämääsi☝Tiikereitä vastaan ei mitään. Ett vaan meinaa uskoo ei täällä samaamieltä tarvi olla.

Vastaile mitä vastailet, minä en ole vastannut enkä kysynyt sinulta mitään joten jätän kirjoittelusi ihan omaan arvoonsa, kannattaa kuitenkin olla asialinjalla täällä.

Mielipiteen saa esittää arvostat tai ett!Ei kai täällä tarvikkaan kaikille vastailla.Mutta hyvään tapaan kuuluu että tuntisit edes vierasjoukkueen pelaajat☝️Arvostan kyllä sun mielipidettä ,en vaan ole samaamieltä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.