Verkkovirhe

Savo Volley 2021-2022

Tuota osasin odottaakin kun Petteri sanoi lopettavansa aktiiviuransa.
Sammon passarit saa oppia kun siellä on nyt Petteri ja Sergeikin pyörii ainakin Savon kotipeleissä Savon mukana.
Sampolähtöisiä on nyt molemmat Savon passarit ja Petteri.
Tuttu yp vielä julkistamatta

Petteri Penttinen uusi apuvalmentaja!
Tämä on hyvä uutinen, toiveissa on että Feden henkinen kantti saadaan uudelle tasolle ja lukot auki. Feden lahjakkuuta ei saisi sössiä.
Jos Sawon värkeissä on varaa ottaisin vielä varmuudeksi vaikkapa vilosohvi Saariselta muutaman oppitunnin miten voitetaan Mesko kammo, sitä on tulevassa liigassa tarjolla aika isoina annoksina.

Tsemppiä savonmaalle (y)

Voi olla että hiukan pystyy parantaan kun intiaanitanssija Severi siirtyi Valepaan😃Meskoo ei voita ,mutta jos muistas välillä passata! EIi ei ole kaveria poukkimassa turhista!Muuten kivoja nuoria👌Toivotaan että kehittysivät vielä.

Voi olla että hiukan pystyy parantaan kun intiaanitanssija Severi siirtyi Valepaan😃Meskoo ei voita ,mutta jos muistas välillä passata! EIi ei ole kaveria poukkimassa turhista!Muuten kivoja nuoria👌Toivotaan että kehittysivät vielä.
Joo Severi on kai muutaman tanssiinkutsun Meskolle jo esittänyt , Mikko antoi pakit, väitti että ei osaa askelia 🥴

Juu pisti jo harjoituspelissä Savonlinnaa vastaan että entinen Sampolainen on palannut takaisin, no hyvä yleispelaaja eikä iällä pilattu, jatkaa varmaan Kuopiossa opiskeluaan jos ei ole jo valmistunut,
pelimiehiä on.

Pennasta kutsuttiin Lempäälässä peliraporttien mukaan 'Moukariksi' eli iskut lähtevät lujalla kädellä. Hyvä haku yp-osaston laajennuspalikaksi.
Onko muuten Savolla ja Sammolla farmi eli pelaako Pennanen molemmissa?

Toivottavasti Ilja ja Kasperi pelaavat Sammon kotipeleissä farmisopparilla Sammoasakin, tosihyvät vahvistukset olisivat Sammon ykkös sarjan porukkaan.

Savo selvään 3-2 voittoon Hurmoksesta Joensuussa😃Hyvä harjoituspeli!

Näyttää että Hurmos on vahvistunut viimekaudesta selvästi, entisiä Sampolaisia, Savo Volleyn pelaajia useita Eetu, Cielavs, Jere joukkueessa, täytyy kaudenmittaan käydä joku peli Joensuussakin katsomassa ehkä ku siellä vierailee Savo tai Valepankin pelissä Severi morjestamassa.

Sawo sai vahvistuksia myös katsomoon kun Lelun lähisukua muutti Kuoppijoon,kielikurssilla varmaan Hatan pitää alotella... :D

Sawo sai vahvistuksia myös katsomoon kun Lelun lähisukua muutti Kuoppijoon,kielikurssilla varmaan Hatan pitää alotella... :D
Mahtaako tolla iällä enää vanha koira uutta oppia?:D. Syvällä Tyrwään murteella vaan ja katsoo mitä reaktioita ihmisissä tapahtuu.... Saattaa kyllä pienehköä kielimuuria ja ymmärtämättömyyttä olla ilmassa:giggle:

Mahtaako tolla iällä enää vanha koira uutta oppia?:D. Syvällä Tyrwään murteella vaan ja katsoo mitä reaktioita ihmisissä tapahtuu.... Saattaa kyllä pienehköä kielimuuria ja ymmärtämättömyyttä olla ilmassa:giggle:
Kyllä nuorempi väki ainakin puhuu yleiskieltä ja usea vanhempikin, olen minä käynyt Sastamalassakin katsomassa pelejä ja ihan ymmärrettävää kieltä siellä puhuttiin.
Itse olen tosin ollut 45v Savosta pois että saattaa olla että minun kielitaito on kohentunut.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.