Verkkovirhe

Olympialentis 27.7.-11.8.2024 Pariisi, Miehet/Naiset

Viestejä
689
Nyt täytyy hakea kyllä popparit ja sipsit pöydälle🤓🧐 Ottaisin vielä vaikka oluenkin mutta mennään näin aikaisin mehulinjalla😊Trillerikö tulossa??
 
Viestejä
277
Slovenia-Puola. Melko erikoinen ottelun alkamis ajankohta klo 9 aamulla. Nyt nähdään kumpi on herännyt "oikealla" jalalla tähän aamuun.
Puolaa suosii se, että ovat pelanneet jo tässä turnauksessa aamutuimaan. Slovenia on pelannut kaikki pelinsä illalla.
 
Viestejä
4,822
Rauhallinen maanantaiaamu, niin pystyi pari erää seuraamaan. Kävi sitten niinkuin arvelin. Tai ei Puola hirveästi petrannut, mutta vastus oli aamu-uninen. Harmi Urnautin kannalta, mutta Kurekki varmaankin tykkäsi. 😁
 
Viestejä
1,151
Nostanpa hakkuri-asiat keskusteluun isommassakin kuvassa. Olen aiemmin tuuminut, että Anderson Usalla ja Romano Italialla ovat joukkueensa heikoimpia lenkkejä. Olen edelleen tuota mieltä. Mutta myös Puolalla on jonkin sortin hakkuriongelma. Kurek tai Kacszmarek ei ole muun joukkueen tasolla. Kurekin parhaat vuodet alkaa olla takana ja Kacszmarekillakin pieni alho menossa urallaan. Heidän kanssaan voi toki voittaa edelleen, mutta kaukana on se aika kun Kurek oli joukkueen selkäranka. Olisin itse toivonut Boladzsia hakkuriksi Puolalle.
Onneksi palstalla on tietämystä ja asiantuntemusta. Eikö Kurek tosiaan ole enää muun joukkueen tasoa? Tänään Joukkueensa paras hyökkääjä ja erittäin vahva peli muutenkin. Merkittävä osa voittoa. Italian Romano on myös ollut joukkueensa tehokkain hyökkääjä tähän mennessä kisoja. Italian joukkueesta eniten ässiä. Mielenkiintoista nähdä kummalle näistä ripustetaan kultamitalit kaulaan.
 
Viestejä
277
Rauhallinen maanantaiaamu, niin pystyi pari erää seuraamaan. Kävi sitten niinkuin arvelin. Tai ei Puola hirveästi petrannut, mutta vastus oli aamu-uninen. Harmi Urnautin kannalta, mutta Kurekki varmaankin tykkäsi. 😁
Okei myönnetään olit oikeassa. Näit tämän vanhana lentopallotietäjänä. ;) Pahoittelut edellisestä kärkevästä viestistä.
 
Viestejä
306
Onneksi palstalla on tietämystä ja asiantuntemusta. Eikö Kurek tosiaan ole enää muun joukkueen tasoa? Tänään Joukkueensa paras hyökkääjä ja erittäin vahva peli muutenkin. Merkittävä osa voittoa. Italian Romano on myös ollut joukkueensa tehokkain hyökkääjä tähän mennessä kisoja. Italian joukkueesta eniten ässiä. Mielenkiintoista nähdä kummalle näistä ripustetaan kultamitalit kaulaan.
Sinulla se Kassu ei asiantuntemus sen sijaan lopu. Armotonta ja objektiivista tekstiä tulemaan vaan. 😎

Kannattaa katsoa asioita ja vaikka tilastojakin aina isommassa kuvassa. Mutta eri mieltä saa toki olla myös ja sen sanoa. Jos pitää Kurekia ja Romanoa turnauksen, tai vaikka maailmankin parhaina hakkureina, niin näin voi toki tehdä 🙂

Mielipiteitähän mahtuu, minä en ihan vielä ole kuitenkaan valmis vaihtamaan omaani.
 
Viestejä
1,179
Niin.....on ihmisiä, jotka spekuloi ennakkoon ja ihmisiä, jotka jälkikäteen. Itse haluan kuulua tuohon ensimmäiseen ryhmään, vaikka välillä arviot meneekin pieleen.

Nyt Italia-Japanin ääreen. Eiköhän Italia hoida homman, sen verran hyvältä on peli vaikuttanut.
 
Viestejä
1,179
Niin.....on ihmisiä, jotka spekuloi ennakkoon ja ihmisiä, jotka jälkikäteen. Itse haluan kuulua tuohon ensimmäiseen ryhmään, vaikka välillä arviot meneekin pieleen.

Nyt Italia-Japanin ääreen. Eiköhän Italia hoida homman, sen verran hyvältä on peli vaikuttanut.
Tämähän vanheni hienosti😀
 
Viestejä
689
Nyt tästä 3-2 voitto italialle ja siitä olympiakultaan saakka niin voi jonkinlaista dokumenttia sekä patsaita pukata italian maassa😂😊💪🏐🇮🇹
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös