Tää piti nyt lainata, kun Bongaaja tuntuu puuttuvan kaikkeen Kangasalaa koskevaan kehuun ja tulkitsee sen hypetyksenä. Ehkä Kuusamonkin suunnalla voisi vähän "hypettää", kausi on kuitenkin alkanut hyvin. Saataisi myös enemmän huomiota omaan joukkueeseen.Ja kuka on se henkilö kun sanoo mikä on hypettämistä tai missä sen raja menee? Pessimistille kaikki kehu väärään suuntaan on hypettämistä kun taas toiselle se on positiivista kommentointia.
Otsikon sanavalinta puolestaan liittyy siihen, että toimittaja on ainakin jossain vaiheessa kirjoittanut myös jompaankumpaan Iltaulosteeseen.
Tästä päästään sitten siihen, että kun meillä Täällä periferiassa asuu OrPon entinen puheenjohtaja, innokas lentishemmo, niin hänen mielestä Perkiö jutuissaan vähättelee OrPoa ja nostaa Kangasalaa. 😁 Siis AamulehdessäEn itse näe suurtakaan eroa aamu- ja iltaulosteiden välillä mitä urheilujournalismiin tulee, otsikoiden värikkyydellä nyt vaan on nykyään enemmän merkitystä kuin tämän foorumin lukijoiden nuoruudessa . Toisaalta, jos lentopalloon liittyvän artikkelin jostain suomalaisesta lehtijulkaisusta lukee niin aika todennäköisestihän Perkiö sen on kirjoittanut.
Edit:
Tässä aamuinen versio referenssiksi.
Kylmäaho oli armoton entiselle seuralleen – Kangasalan passari täräytti kuusi ässää, OrPolle mahalasku
Maajoukkuepassari Katja Kylmäaho tahditti LP Kangasalan jo kolmanteen peräkkäiseen 3–0-voittoon naisten lentopalloliigassa.www.aamulehti.fi
Sitähän minä olen koittanut korostaa, että pelit ratkaistaan pelikentällä. Lauantaina on ehdottomasti tämän syksyn mielenkiintoisin ottelu tiedossa. Luulen että Kangasalan joukkueella ainakin hiukan puntti tutisee ja huuli väpättää karhuluolaan matkustaessaan. Alla ja muisteluissa on tappio viime keväältä. Ja Arttu on viikon keksinyt eri variaatioita lehdistötilaisuutta varten .Hyvä kun joku pitää kuria täällä palstalla ja kertoo mitä saa sanoa ja miten fanittaa. Pelataan lauantaina ja katotaan kummalla on tässä vaiheessa peli parempaa. Sittenhän nähdään kummalla on parempi passari tai hakkuri tai valmentaja
En suinkaan puutu kaikkeen. Ainakin tarkoitus on ollut tarttua härskeimpiin otsikoihin ja kommentteihin. Viime kaudellahan lehdet kirjottivat muukalaislegioonasta ja monilla pelipaikoilla pelaajillekin huudeltiin. Nyt ulkkareista ei kukaan puhu mitään. Itse olen ajatellut kommentoida Pölkyn osalta lähinnä vain pelejä ja nauttia niiden seuraamisesta. Ruutuhan tarjoaa mahdollisuuden seurata pelejä aika rutkasti jos vain aikaa riittää.Tää piti nyt lainata, kun Bongaaja tuntuu puuttuvan kaikkeen Kangasalaa koskevaan kehuun ja tulkitsee sen hypetyksenä. Ehkä Kuusamonkin suunnalla voisi vähän "hypettää", kausi on kuitenkin alkanut hyvin. Saataisi myös enemmän huomiota omaan joukkueeseen.
Liekö painovirhe, ainakin tulospalvelussa peli näkyi ihan normaalistiOnko kärki peli peruttu kun Mestaruusliigan listassa ei oo Pölkky Kangasala peliä?
Ottelut
Kosonen, Malik, Pyhäjärvi. 😁Illalla on kova peli. Voitto putki jatkuu jos vaan pelataan omalla tasolla. Kovia pommittajia on Kuusamossa mutta LP:llä tasaisempi joukkue. Ei kai mee hehkutuksen puolelle....
Ens erä tappio maajoukkueelle!Illalla on kova peli. Voitto putki jatkuu jos vaan pelataan omalla tasolla. Kovia pommittajia on Kuusamossa mutta LP:llä tasaisempi joukkue. Ei kai mee hehkutuksen puolelle....
Tasavahvaa LP:n suorittamista. Orpo tekee jälleen, Perkiön sanoin, mahalaskuaTais LP lämmetä.