Vastaan itselleni. Kari Raatikainen päävalmentajaksi. Sopimukset Riikka Valkosen ja Laura Penttilän kansMitähän Nurmolaiset tiedotti kun ei live lähetyksessä ollut ääntä
Vastaan itselleni. Kari Raatikainen päävalmentajaksi. Sopimukset Riikka Valkosen ja Laura Penttilän kansMitähän Nurmolaiset tiedotti kun ei live lähetyksessä ollut ääntä
Huomenna iltapäivällä selviää myös Pölkyn valmentajakysymys.Katseita seuraavaan kauteen. Joku aiemmin kyseli ohimennen, kukahan tulee Pölkyn valmentajaksi seuraavalle kaudelle. Itse olen myös pyöritellyt asiaa mielessäni. Olen tullut siihen johtopäätökseen ilman mitään tietoa, että nyt ei tarvitse lähteä etsimään valmentajaa kotikylää kauempaa. Moni asia puhuu sen puolesta, eikä ratkaisu olisi huono. Jäädäämpä odottamaan, mitä organisaatio päättää.
Tästä ladysta voi tulla ihan oikea pelinainen.Näkyy olevan jo lähes viikon vanha uutinen mutta pistetään tännekkin kun en ole nähnyt foorumilla uutisoitavan
Maajoukkueryhmään valittu Saara Holm jatkaa OrPossa
Viime kauden naisten Mestaruusliigan toiseksi paras kotimainen pistenainen ja OrPon joukkueen kapteeni, Saara Holm, 22-182, on tehnyt kauden mittaisen jatkosopimuksen Oriveden Ponnistuksen kanssa.www.mestaruusliiga.fi
Tuleeko tumppi takas ???Huomenna iltapäivällä selviää myös Pölkyn valmentajakysymys.
Vähän huonolta näyttää sarjan alkaminen normaalilla aikataululla, hyvä jos syksyn aikana.Toivottavasti joukkueet ei liikaa panosta haaveiden varaan, voi tulla kalliiksi.Tämä on se kaikista suurin toive täällä päin ainakin. Mulle on aivan sama millaisilla joukkueilla ketäkin pelaa kunhan vaan saadaan pelit käyntiin normaalisti ja päästään nauttimaan huippu-urheilusta mukavassa seurassa
Mitähän pitäisi sinun mielestäsi tehdä?Vähän huonolta näyttää sarjan alkaminen normaalilla aikataululla, hyvä jos syksyn aikana.Toivottavasti joukkueet ei liikaa panosta haaveiden varaan, voi tulla kalliiksi.
No onhan se nyt kaikilla näkyvissä mitä on tulossa , ei vaadita kristallipalloa vaan realismia.Sarjojen tulevaisuus ja alkamiset täysin auki, kaikki nyt ymmärtävät että jos rakentelet pilvilinnoja ilman rahaa käy huonosti.Mitähän pitäisi sinun mielestäsi tehdä?
Maata peiton alla piilossa ja odottaa...
Aika moni asia on tällä hetkellä epävarmaa, toiveiden ja haaveiden varaan on rakennettava. Niin urheilussa, kuin muussakin elämässä. Kun sitä faktaa ja kristallipalloa tulevaisuudesta ei ole kenelläkään.