Hyvä huomio, mutta kuka on muuta väittänytkään? Tosin SuomenCupissa mahdetaan jakaa useammalle mitalit
Tuli mitalit mutta ei ollut asiaa korokkeella. Ja ei cupissa nyt muusta pelatakkaan kuin voitosta.
Hyvä huomio, mutta kuka on muuta väittänytkään? Tosin SuomenCupissa mahdetaan jakaa useammalle mitalit
Ihmetellä täytyy Bongaajan tavoin tuota Boran räksytystä ja pullistelua. Mitaleja on vuosien varrella tullut niin, ettei paskalle taivu, mutta katkeruus ja toisten mollaaminen ei vain ota hellittääkseen. Perseelleen mennyt kausi on nostanut happaman maun suuhun. Tulilinjalla on nyt Kuusamon hyvin toiminut organisaatio, joka rakensi kauden parhaan joukkueen. Oli sitten ulkkareita tai kotimaisia, niin kuitenkin parhaiten runkosarjassa menestynyt joukkue. Ja LP Viesti, joka on ollut kivi kengässä vuosikausia. ToLe on aina säilyttänyt kommenteissaan muita seuroja ja niiden toimintaa kunnioittavan otteen. Kannattaisiko Boran käydä Salossa opiskelemassa lentopallon käyttäytymiskulttuuria...En ole huomannut Kuusamossa kenenkään itkevän, mutta Hämeessä ei olla toivuttu vieläkään viime kaudesta.
Kyllä se räksyttäjä taitaa olla sillä suunnassa, samoin pullistelija .
PS. Lukaise vaikka mitä Bora kirjoitti tänään klo 03:59. Yleensä siihen aikaan nukutaan.
Jep, olen kyllästynyt lukemaan Bongaajan jatkuvaa Hämeenlinnan mollaamista, mihin hän itse kokee olevansa täysin syytön.
Pitäisköhän sitä lentopallon käyttäytymiskulttuuria opiskella sielläkin suunnalla.
En aio enää kirjoitella tälle sivustolle, anteeksi jos olen loukannut herkkähipiäisiä ihmisiä.
Kiitos ja hyvää kevättä!!
Koetko itse kuuluvasi tähän herkkähipiäisten ihmisten joukkoon kun tuollaista yllyit kirjoittelemaan? Tänne vaan joukkoon kirjavaan. Ei näitä höpinöitä nimimerkkien takaa niin kauhean vakavasti kannata ottaa. Negatiiviseltakin tuntuvat kommentit ovat parempia kuin ei kommentoitaisi lainkaan. Saadaan ainakin parran pärinää aikaiseksi. Keskustelupalstoilla meno on välillä melkoista,etenkin muilla foorumeilla. Täällä on pääsääntöisesti ihan asiallista höpinääEn aio enää kirjoitella tälle sivustolle, anteeksi jos olen loukannut herkkähipiäisiä ihmisiä.
Ylläpito allekirjoittaa tämän sanasta sanaanMielipiteitä saa olla demokratiassa, kun ei todellakaan olla Pohjois-Koreassa.
Kuitenkin kannattaisi muistaa hyvät tavat ja toisten kunnioittaminen.
Hyvää kevättä kaikille palstalaisille. Hymyillään, kun tavataan jälleen lentopallokentillä. Kyllä sekin aika vielä koittaa.
Kuusamon valmentaja Tolvanen jättämässä Pölkyn. Managerihan sieltä lähtee myös, harva tämmöisena aikana työpaikkansa
jättää.
Että silleen Kuusamossa.
Onhan tämä siitä harvinainen palsta että keskustelijat arvioivat jopa itse itseään , välillä aika kriittisestikin.Se on hyvä merkki ja otetaan piirun verran takasin jos tulee ylilyöntejä, toivottavasti keskustelu kuitenkin jatkuu värikkäänä ja kantaaottavana.Jokaisella on vara ottaa opikseen kirjoittamisista, niin Bongaajan kuin Borankin . Olen toki kettuillut joskus aikaisemminkin Boralle, silloin kun hänen hampaissaan oli koko ajan LP Viesti. Tällä kaudella mielestäni Hämeenlinnassa lähti jutut pois raiteiltaan silloin kun hävesivät Pölkylle. Mutta eihän näitä pitäisi ottaa kenenkään niin henkilökohtaisesti, että lopettaisi palstan seuraamisen tykkänään. Kyllähän sitä lentopallon eteen paiskitaan töitä koko ajan, vaikka pelit ovatkin nyt toistaiseksi tauolla. Ja toivoisin mahdollisimman monen osallistuvan seuratoimintaan, kuka talkoillen, kuka mitenkin vain pystyy auttamaan.
Positiivisin mielin eteen päin!
Kangasalla Keränen tehnyt vakuuttavaa työtä jo kaksi kautta, hyvin alkaa kolmaskin. Joukkue on kasassa. Kotimaisia urheilijoita 11kpl, joita maajoukkueesta 6 kpl. Yksi ulkomaalainen näköjään on kiikarissa. Ei huono. Luulenpa että Puijo Wolleyllä on myös kotimainen kaarti jo aikalailla kasassa. Wovolla varmaan myös on hyvin pelaajia tiedossa.
Ei tainnu Hämeenlinna uutisoinneiltaan tietää, että jossain muualla ollaan oikeasti jo aikalailla valmiita... eikä tarvitse uhota ja retostella edes asialla.
Huhujen pitäessä paikkansa maajoukkue siirtyy Kangasalaan Ja Keränen saa näyttää johtajuutensa. Haastetta riittää ylivoimaisena suosikkina ylivoimaisella rosterissa pelaajien harjoitusmoraalin ylläpitämisessä. Sitä jäin Tietoviisaan viestin jälkeen miettimään, että minä vuonna Kangasala on voittanut edellisen mestaruuden, kun se hänen viestin mukaan on sen taas ottamassa.Alkaa olla ensi kausikin jo ratkennut kun Kangasala ottaa taas mestaruuden. Jos on koko kuusikko maajoukkuepelaajia niin ei siinä muille jää paljon sanomista.
Ja sitten tulee "muukalaisryhmä" ja voittaa ne🤭😉😉Alkaa olla ensi kausikin jo ratkennut kun Kangasala ottaa taas mestaruuden. Jos on koko kuusikko maajoukkuepelaajia niin ei siinä muille jää paljon sanomista.
Kangasalla Keränen tehnyt vakuuttavaa työtä jo kaksi kautta, hyvin alkaa kolmaskin. Joukkue on kasassa. Kotimaisia urheilijoita 11kpl, joita maajoukkueesta 6 kpl. Yksi ulkomaalainen näköjään on kiikarissa. Ei huono. Luulenpa että Puijo Wolleyllä on myös kotimainen kaarti jo aikalailla kasassa. Wovolla varmaan myös on hyvin pelaajia tiedossa. ( Lainaus Katsojahavainto)
LP Kangasala hoitaa hyvin pelaajat joukkueeseen, mutta heikko tiedotus ja tilastoinnin laiminlyönti ovat seuran murheenkryynit, eikä tietoja tule uusista pelaajista kuin seuran tiedotuksen ulkopuolelta.
Suomen maajoukkueen kannalta positiivista on se, että se on samassa paikassa lähes ympäri vuoden. Kangasalan vastuu maajoukkueen menestyksessä kasvaa. Toivotaan parasta, pelätään pahinta Koronaa, sillä se voi todellakin lopettaa myös ensi kauden.
Juu , näitä on nähtyJa sitten tulee "muukalaisryhmä" ja voittaa ne🤭😉😉