Hämeenlinna-Pihtipudas-reitti on auki molempiin suuntiin, Joensalo Plokiin
Hieno juttu. Joensalo on hieno urheilija.
Hämeenlinna-Pihtipudas-reitti on auki molempiin suuntiin, Joensalo Plokiin
Tarkennatko mitä tuo tarkoittaa? Olen luullut, että jenkit ovat halpoja pelaajia. Tietenkin pelaajalla pitää olla oikea hinta-laatusuhde.Jenkit on 2 kertaa kalliimpia, jos samoilla ehdoilla jatketaan (sama tulo pelaajalle). Siihen vaikuttaa verotus asiat
Tarkennatko mitä tuo tarkoittaa? Olen luullut, että jenkit ovat halpoja pelaajia. Tietenkin pelaajalla pitää olla oikea hinta-laatusuhde.
20000 dollaria on raja, jonka voi kalenterivuoden aikana tienata niin, että Suomessa ei siitä veroteta. (Palkka ja luontaisedut jne.)Kun pelaavat 2 vuotta putkeen Suomessa niin tulee verotuksen vuoksi selvästi kalliimmaksi pelaajaksi. Siksi koripallossa harvoin jenkit pelaavat 2 vuotta peräkkäin Suomessa.
Lentopallokerholle passarijulkistus eli kun nuo kaks uutista lasketaan yhteen niin onko tuloksena se että Roosa Rautio siirtyy kasvattajaseuraansa?
Roivainen Hämeenlinnan kakkospassariksi. Pipsa tähyää Hämeenlinnan kautta ulkomaille.
Hyvä siirto Milkalle. Turha jäädä enään Kuusamoon puolapuille. Mitään poisottamatta Häkkisen suorituksia, olisi liberoita voinu tasasemmin peluuttaa.Päivän Savon Sanomat kertoo että Puijo Wolley kiinnittänyt kaksi liberoa: Milka Koskenkorva (26-v) Pölkystä ja Kiuruveden Luomu Wolleyn kasvatti Veera Helpin (16-v)
Valmentajan kommenteista on pääteltävissä, että nyt on alkamassa useamman vuoden projekti ja tavoitteet ovat sitä myötä kauempana kuin seuraavassa kaudessa. Viime kauden ykköstavoite oli mestaruus ja se toteutui. Itse uskon, että Kuortaneen tytöt halusivat tulla juuri Kuusamoon!Yli-Sissala kova kotimainen kiinnitys, hienoa että Kuusamoon saadaan nuoria. Peliaika voi olla tiukassa Rasinperällä, Kallisella ja Jäppisellä mutta ainakin itse luotan valmennukseen ja pelaajien kehittymiseen peliajasta huolimatta