Verkkovirhe

Naisten liigan pelaaja- ja valmentajasopimukset 2022-23

Jenkit on 2 kertaa kalliimpia, jos samoilla ehdoilla jatketaan (sama tulo pelaajalle). Siihen vaikuttaa verotus asiat
Tarkennatko mitä tuo tarkoittaa? Olen luullut, että jenkit ovat halpoja pelaajia. Tietenkin pelaajalla pitää olla oikea hinta-laatusuhde.

Kun pelaavat 2 vuotta putkeen Suomessa niin tulee verotuksen vuoksi selvästi kalliimmaksi pelaajaksi. Siksi koripallossa harvoin jenkit pelaavat 2 vuotta peräkkäin Suomessa.
20000 dollaria on raja, jonka voi kalenterivuoden aikana tienata niin, että Suomessa ei siitä veroteta. (Palkka ja luontaisedut jne.)

Molemmat vain tilaajille, mutta otsikossa itse pihvi.

Lentopallokerholle passarijulkistus eli kun nuo kaks uutista lasketaan yhteen niin onko tuloksena se että Roosa Rautio siirtyy kasvattajaseuraansa?

Odotan kyllä puheiden, uuden managerin ja valmentajan perusteella että kovaa porukkaa oltaisiin Rovaniemelle kasaamassa. Onkohan pahveja voimassa? Jatkaakohan Konecna vielä? Tuskin muualle lähtee kun puoliso jäi manageriksi.

Päivän Savon Sanomat kertoo että Puijo Wolley kiinnittänyt kaksi liberoa: Milka Koskenkorva (26-v) Pölkystä ja Kiuruveden Luomu Wolleyn kasvatti Veera Helpin (16-v)
Hyvä siirto Milkalle. Turha jäädä enään Kuusamoon puolapuille. Mitään poisottamatta Häkkisen suorituksia, olisi liberoita voinu tasasemmin peluuttaa.

Todella hyvä juttu että Milkalla riittää vielä paloa pelaajauralle mestaruuden jälkeenkin. Seuranvaihto ei ole missään nimessä huono asia ja tuskin puolapuilla roikkuminen on ainoa syy seuran vaihtoon kenelläkään.

Pölkky Kuusamo julkisti viisi pelaajasopimusta ja lähtee rakentamaan tulevien vuosien joukkuetta pelaajista, jotka ovat valmiita sitoutumaan ammattimaiseen harjoitteluun.

Sotiris Gkotsis: Kausi päättyi upeasti mestaruuteen kovasti töitä tehneen joukkueen yhteistyöllä. Nyt aloitamme rakentamaan tulevien vuosien joukkuetta ja asetamme uusia tavoitteita. Näitä tavoitteita silmällä pitäen valitsemme joukkueeseen yhdistelmän nuoria, lahjakkaita ja kokeneita suomalaisia ja ulkomaalaisia pelaajia. Kaksi tärkeää ja kokenutta pelaajaa ovat Sanna ja Bettina. Sanna on yksi viime vuosien parhaista liberoista ja Bettina on yksi parhaista keskipelaajista. Hänen paluu vahvistaa merkittävästi sentteriosastoamme ja hän on tuttu meille entuudestaan. Tämä on tärkeää joukkueen kannalta. Lisäksi olen innoissani Oonan, Joannan ja Juulian tulosta. Kolme nuorta urheilijaa, jotka ovat osoittaneet poikkeuksellista osaamista Suomen ja Euroopan kentillä Kuortaneen Suomen maajoukkueen kanssa. Olen iloinen siitä, että he valitsivat juuri Kuusamon ja he saavat hienon mahdollisuuden ottaa ensiaskeleet korkealla tasolla. He ovat urheilijoita, jotka ovat tottuneet ammattimaiseen harjoitteluun ja odotan näkeväni heidän kehityksensä.

Tiedote Pölkky Kuusamo tiedottaa: pelaajasopimuksia - Pallokarhut, lentopallo

Yli-Sissala kova kotimainen kiinnitys, hienoa että Kuusamoon saadaan nuoria. Peliaika voi olla tiukassa Rasinperällä, Kallisella ja Jäppisellä mutta ainakin itse luotan valmennukseen ja pelaajien kehittymiseen peliajasta huolimatta

Yli-Sissala kova kotimainen kiinnitys, hienoa että Kuusamoon saadaan nuoria. Peliaika voi olla tiukassa Rasinperällä, Kallisella ja Jäppisellä mutta ainakin itse luotan valmennukseen ja pelaajien kehittymiseen peliajasta huolimatta
Valmentajan kommenteista on pääteltävissä, että nyt on alkamassa useamman vuoden projekti ja tavoitteet ovat sitä myötä kauempana kuin seuraavassa kaudessa. Viime kauden ykköstavoite oli mestaruus ja se toteutui. Itse uskon, että Kuortaneen tytöt halusivat tulla juuri Kuusamoon!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.