Kyllä niillä vielä ehtii pyttykahinoihin keväämmällä.Hihapelaaja ja pallontappaja olisivat omalla toivelistalla. Ja heitä olisi tarvittu jo tovin aikaa sitten eikä vasta nyt!
Kyllä niillä vielä ehtii pyttykahinoihin keväämmällä.Hihapelaaja ja pallontappaja olisivat omalla toivelistalla. Ja heitä olisi tarvittu jo tovin aikaa sitten eikä vasta nyt!
Luulen, että fanit ovat olleet aika "tiukilla" syksyn vieraspelejä seuratessa. Olishan se mukava ollut päästä Cup-peleihinkin, mutta näillä mennään ja katsotaan mitä on tulossa.Kyllä niillä vielä ehtii pyttykahinoihin keväämmällä.
Puijo on hyvissä ajoin liikkeellä ja niin toki pitää ollakin. Tarkastellaanpa muiden seurojen valmentajatilannetta:
LP Kangasala: Keräsellä tiettävästi sopimus katkolla
OrPo: Carasin sopimus 1+1-vuotinen, saanee jatkaa jos itse haluaa
Pölkky: Gkotsis jatkaa, tai ainakin sopimus on ensi kaudesta
Viesti: Muuttuuko siellä ikinä mikään
LiigaPloki: Buchwaldin sopimuksen kestoa ei tiedotettu, mutta lienee katkolla.
Arctic Volley: Keel oletettavasti myös vuoden sopimuksella
Vampula: Kosilla sopimus ensi kaudesta
Hämeenlinna: Torchio saattaa mennä vaihtoon, sopimus taitaa ainakin olla katkolla
Jymy: Mutkalla optio ensi kaudesta
Eli on siinä mahdollisesti muutama työpaikka tarjolla, se onkin sitten mielenkiintoista nähdä millaisia nimiä liigassa on ensi kaudella penkin päässä.
Jahas, Pirkanmaan punatulkkuparvi tirskuttaa, että Iina A olisi liittynyt Kangasalan vahvuuteen.
Nähtävästi ja toivottavasti koronahommat olisivat hallinnassa.
Myös Salon Seudun Sanomissa juttu että Iina siirtynyt Kangasalaan, kaikkea hyvää Iinalle.No mutta tämähän on upea uutinen jos pitää paikkansa. Alkaa hakkuripenkki aiheuttaa kateutta jos Iinakin saadaan pelikuntoon.
Salmela ei ollut tänään kokoonpanossa. Onko loukkia päällä vai vaihtanut maisemaa kun tämä ulkkari hankittiin?OrPo hankki leveyttä viskelyosastolle.
OrPo
Yhdysvaltalaispassari Piper Matsumoto OrPoon Oriveden Ponnistuksen mestaruusliigajoukkue ja passari Piper Matsumoto ovat tehneet loppukauden mittaisen sopimuksen. Piper, 23-181, on pelannut...www.facebook.com
Näin olen minäkin kuullutTaitaa olla pelit OrPossa pelatut.
"Vahvistamaan takakenttää" saattoi liberopaitaa tarkoittaa?!Olisko Lentiskerhon uusi libero?