Näin luki liiton kilpailutoimistosta tulleessa viestissä:
”Otteluohjelma julkaistaan yleisölle keskiviikkona 7.8. klo 12.00.”
Ei tainnut osua julkaisu tuolle päivämäärälle... keskiviikko 7.8. onkin seuraavan kerran vuonna 2030..😁 ehkä silloin sitten 👍Näin luki liiton kilpailutoimistosta tulleessa viestissä:
Minkä takia tällaisia tiedotteita julkaistaan kun niissä ei mikään pidä paikkansa? Ensinnäkin 7.8 oli torstai ja eikä silloinkaan mitään otteluohjelmaa julkaistu.Näin luki liiton kilpailutoimistosta tulleessa viestissä:
Don’t shoot the messenger. Ei tuo mikään julkaistu tiedote ollut, se oli sähköposti joukkueille Liiton kilpailutoimistosta. Laitoin itse saamani tiedon vain eteenpäin kun asia kiinnosti väkeä… 🤷♂️Minkä takia tällaisia tiedotteita julkaistaan kun niissä ei mikään pidä paikkansa? Ensinnäkin 7.8 oli torstai ja eikä silloinkaan mitään otteluohjelmaa julkaistu.
No nyt ymmärsit viestini ihan väärin. Enhän minä sinua mistään syytä vaan liittoa tuollaisten turhien tiedotteiden lähettämisistä. Sinähän toimit vain viestin välittäjänä.Don’t shoot the messenger. Ei tuo mikään julkaistu tiedote ollut, se oli sähköposti joukkueille Liiton kilpailutoimistosta. Laitoin itse saamani tiedon vain eteenpäin kun asia kiinnosti väkeä… 🤷♂️