PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
koukkupolvi sanoi:
Mitä minä olen Suomessa nähnyt lentopalloa,niin eilen näin parasta peliä mitä kaksi Suomalaisjoukkuetta on ennen esittänyt,kiitos siitä molemmille joukkueille,jos minä olisin ollut joukkueen valkkuna,niin Eskolle olisin antanut ohjeen,että Mikolle passien alle enempi ilmaa,Mikko ei ole niitä ihan nopea jalkasia.Kokkola late on kyllä maailmaluokan lipero,ihme ellei ensi kaudella pelaa isommissa ympyröissä.Toivotaan illan matsiin samanlaista ilmettä molemmilta,lisäksi toivon,että tuomarit ovat joukkueiden tasolla,kyllä pelaajien pitää antaa nauttia hyvistä suorituksista ja tuulettaa kunnolla ettei mentäi pikkumaisuuksiin.Vilä kerran onnittelut molemmille joukkueille eilisestä.
"Tuulettamisesta" olen samaa mieltä edellisen kanssa.
On niin tuomarista - ehkäpä välillä pelaajastakin kiinni - miten saa tuuletella. Onko naamavastustajaa kohti, vai sivuttain vai selkä vastustajaa kohti. Ehkäpä vain ylenmääräiseen huutamiseen pitäis puuttua. Tosin sitä ääntä kun harvoista lähtee onnistuneenkaan suorituksen jälkeen. Tasapuolisuutta ainakin otteluparissa, pliis!
Kerminen kernaasti isoihin ympyröihin. Late varmaankin harkitsee tarkkaan, jos tarjouksia ulkoa tulee. Voi monetkin syyt vaikuttaa. Meiltähän Suomesta ammattilaisina tai enemmistönä pelaajista ovat passarit ja hakkuri.
NYT sinne sopisi maailmanluokan vaippamieskin.
HYVÄ LATE!