Nyt toivon ja uskonkin että E.Krastins herää, ja antaa hyvän näytteen maajoukkue-yp:n työskentelystä. Edellisestä löylytyksestä on jo niin monta päivää,että sen voi,ja pitää unohtaa.
Tänään onkin sitten varmaan N.Seppäsen vuoro näyttää kärsivältä, kun mikään ei tunnu sujuvan....(ja taas huolestun maajoukkueen puolesta)
Olen aina tykännyt Venskin koruttoman tehokkaasta keskipelaamisesta, sen mitä kuvan välityksellä vuosien varrella olen nähnyt.
Jotenkin paistaa läpi rautainen työmoraali,mielestäni suorittaa tasisesti.Jos syöttö ei nouse niin hyvin,että keskeltä pystyy pelaamaan tuntuu, että Venski parsii haalimalla sitten torjuntoja senkin edestä.
Venski tuntuu pelaavan aina vähintäänkin normaalin hyvän pelin,tason hypähtely tapahtuu ylöspäin.
Ahollahan on onnistuessan hyvä syöttö, mutta....
jäi mieleen eräs peli,jossa syötti Vammalan nurin,melkein joka vuorollaan verkkoon.Eli ei edes mahdollisuutta päästä pelaamaan. Katselin netin kautta,olisko ollut vieraspeli Turkissa Fenerbachea vastaan. (Siinä pelissä oli kyllä Vammalalla paremmat saumat kuin 1-3 tappio ja eränumeroluvut näytti.Taisi jopa Kunnarille tulla pari pahaa virhettä peräkkäin, ja vielä perään kolmas pelkopallo 4. erän lopussa)
Kunnari on selvä pomo,hyvin säilyy taso ja keskittyminen. Ja vaikuttaa rauhalliselta,pohjalaiseksi.
Mikko O. on pelannut jotenkin värittömän ja huomaattoman oloisesti.Pisteitä on tullut, mutta loistokkuus ja huippufiilis näyttää puuttuvan,"virkamieshakkurointia". Tämän päivän pelissä kaikki voi loksahtaa kohdilleen.
Valepan passariasia on kyllä mulle kysymysmerkki.
Jostain syystä Karisen leija on osoittautunut pirullisen vaikeaksi nostaa, näyttää menevän aika usein vastapalloksi.Sopivassa kohtaa voi ratkaista erän "melkein Lelun tyyliin"
Aika hyvin on Korhonen kestänyt,kokemusta on.
Tuntuu että tuossa kohtaa tiikeritaktiikka ei oikein pure.
Ei tätä nyt ihan suosiolla pidä Tiikereille antaa.