Toisaalta voi myös kysyä, miksi noin nerokas veto jätettiin kolmanteen peliin. Ehkä kuitenkin yllätti valmentajankin. Jo toistamiseen🤷Peluutti jo Valepa pelissä samaa rosteria ja silloin pisti Valepan ahtaalle.
Toisaalta voi myös kysyä, miksi noin nerokas veto jätettiin kolmanteen peliin. Ehkä kuitenkin yllätti valmentajankin. Jo toistamiseen🤷Peluutti jo Valepa pelissä samaa rosteria ja silloin pisti Valepan ahtaalle.
Petrun penkittäminen pelikuntoisena on myös arvovalta kysymys Kyyjärvellä. All in tapauksessa se onnistuu , on voinut jopa itse ehdottaa sitä , on niin kauan pelannut ja näkemystä tullut miehelle.Pakon edessä tehdään monesti.Kykyllä myös kuusikko ymmärrettävästi pienempi!
Päivän kunto ratkaisee.. 😉Petrun penkittäminen pelikuntoisena on myös arvovalta kysymys Kyyjärvellä. All in tapauksessa se onnistuu , on voinut jopa itse ehdottaa sitä , on niin kauan pelannut ja näkemystä tullut miehelle.
Ei ole ollut ihan täydessä pelikunnossa Petrusevic. Johonkin Petrun terveysongelmaan viittasi mm. Berg haastattelussa viime pelin jälkeen. Ja näkeehän sen miehen otteista, että syyskauden ja niiden poissaolojen jälkeen ei peli ole syyskauden tasolla.Petrun penkittäminen pelikuntoisena on myös arvovalta kysymys Kyyjärvellä. All in tapauksessa se onnistuu , on voinut jopa itse ehdottaa sitä , on niin kauan pelannut ja näkemystä tullut miehelle.
Joo näitä "yllätysvetoja" nähty takavuosinakin. Varmaan omissa tiedetään resurssit ja pienellä riskillä yllätetään vastustaja. Riittää kun toimii muutamassa pelissä...Toisaalta voi myös kysyä, miksi noin nerokas veto jätettiin kolmanteen peliin. Ehkä kuitenkin yllätti valmentajankin. Jo toistamiseen🤷
Yleisö on ihan pähkinöinä, kun Sauss otti kutospaikalla komean oikean jalan sisäsyrjäpuolustuksen samaan palloon.Smidl kävi hieman kuumana toisen erän viimeisen pallon jälkeen.
Kyllä. Tosi pienistä asioista taas kiinni. Kyllä tuo olisi pitänyt saada ylös. Nyt Jansonskin pelasi sen hyvän pelin, mutta ihan lopussa ei valitettavasti saanu palloa kuolemaan.Kykyllä oli etsikkoaikansa kun kolmannen erän 23-22 tilanteessa vastapalloksi noussut tipahti jälleen torjujien viereen.
Harvemmin vaihtomiehet voittaakaan isoja pelejä, eipä siellä Savossa nuo suuret tähdetkään niitä voittaneet...Saas nähdä kesyä on Akaan peli nyt.Saas nähdä ei noi Savon vaihtomiehet kyllä mitään isoja pelejä ole voittanut ikinä🤔Luulin minä että ne Kykyn pesin mennen tullen alkukauden perusteella...