Pakko vielä Paulin kommentteja kommentoida että saa edes vähän iloa elämään.
Ei kai tuton pelihaluilla ole tässä mitään tekemistä, mutta sulla on ilmeisesti varmaa tietoa että tutolta on kysytty? Itse tätä kyllä epäilen.
Ja en oo halunnu että valepalta enemmän perutaan vaan etalta tasapuolisesti. Nyt on valepalla 5 peliä jäljellä tutolla 2 ja ettalla 7! Jos ois valepa Etta pelit peruttu ja pelattu valepa tuto niin valepalla edelleen 5! Tutolla 3 ja ettalla 6. Lisäksi Etta ois säästäny matka ja majoituskulut jotka Oulusta on moninkertaisesti turun kuluja suuremmat.
Eikä minua ois harmittanut vaikka ois tänään 5 Eränen pelattu. Päinvastoin oisin siitä saanut iloa elämään. Sen sinäkin varmaan ymmärrät?
Ja kiitos! Voimia tarvitaan kun yrittää näkökantojaan selvittää ihmisille jotka haluaa tahallaan ymmärtää kommentit väärin.
Huomenta,
hieno homma jos olen onnistunut ilostuttamaan elämääsi edes hieman. Peukku sille.
Mutta sori, meikä kun on tällainen suht yksinkertainen ihminen niin saanko vielä kysyä tarkentavan kysymyksen, etten nyt vaan taas vahingossa tai tahallani ymmärrä väärin.
Eli ymmärränkö oikein, jos ymmärrän, että se nyt olikin ihan ok, että Valepalta peruttiin pejejä ja nyt vaan peruttiin väärät pelit, tai sinun näkemyksen mukaan yksi väärä peli?
Vielä tähän lopuksi hieman omaa pohdintaa, joka ei perustu mihinkään faktaan, niinkuin ei monien muidenkaan kirjoitukset täällä palstalla.
Valepalta tosiaan tässä kauden loppuvaiheessa jouduttiin vielä siirtämään kolme ottelua (Savo, Etta ja TuTo). Näistä yksi saatiin sisällytettyä ottelu-ohjelmaan (Savo) ja valitettavasti kaksi nyt sitten peruttiin (Etta ja TuTo). Ei kai Valepalla ollut muita vaihtoehtoja kuin yrittää pelata nuo pelit tai perua. Siis ei ollut vaihtoehtoa alkaa vekslaamaan loppuja pelejä mielenmäärin. Esim. miltä se olisi näyttänyt jos vaikka peruttu hurrikaani-peli ja siihen tilalle pistetty TuTo-peli ja toisena peruttu Hurmos-peli ja siihen tilalle Etta-peli. Ei näyttäisi ainakaan mun silmään hyvältä. Eli Valepalla ei ollut muita vaihtoehtoja kuin pelata tai perua juurikin nuo Etta ja TuTo pelit. Näin mä sen näen.
Toinen pointti, että eikö siellä ole vielä Tutolla ja Ettalla kova vääntö noista viimeisistä sijoituksissa? Tuolla sinun ehdotuksella Tutolle olisi tullut kolme peliä Valepaa vastaan ja Ettalle yksi peli. Tässä nyt on kovasti huudeltu tasapuolisuuden nimeen niin eikös se nyt tuohon taisteluun ole hyvin tasapuolista, että nyt molemmat saavat pelata kaksi kertaa Valepaa vastaa?
Tällaista tällä kertaa, rauhaa ja voimaa kaikille.