Epäreilut sakit: Pasma vastaan loput. Mutta hauska näitä lueskella on
No koitan laittaa jatkossa väliin vähän fiktiotakin niin ollaan tasoissa, raskasta olla aina oikeassa ,Epäreilut sakit: Pasma vastaan loput. Mutta hauska näitä lueskella on
Minusta Bamksin pitää ehdottomasti jatkaa, valmentajan vaihtaminen ei näin tiuhaan auta ketään. Minusta valmentaja hoiti tehtävänsä EM-kisoissa hienosti, haastot osui hyvin.En tehnyt uutta ketjua, mutta ajttelimpa tässä kysyä mielipidettä siitä, että pitäisikö teidän mielestänne Banksin saada jatkaa vai ei? Kertooko tämän illan peli jotain asiasta? Itse olen sitä mieltä, että maajoukkueen päävalmentaja voisi olla vain maajoukkueen päävalmentaja, eikä niin että on seurajoukkueessa mukana. Koko vuosi pitäisi aina käyttää vaan maajoukkuetta ajatellen jne.
Minä pistäisin pois. Liiton tulisi tunnustaa mokansa, tuli vaan valittua väärä mies. Kuoksa puikkoihin, seuraa kauden Mestaruusliigaa erittäin läheltä ja sitten pääsee suoraan jatkamaan tuttujen pelaajien kanssa. Kotikisoihin on vain kaksi majukesää, ei ole varaa tuhlata niistä kumpaakaan ottamalla kaikesta mahdollisesta pataan.
Kaksi pakkovoittoa EM-kisoissa ei vielä auta yhtään kun viime kesää katsoo. Tästä illasta jos voitto tulee niin se on kyllä sen luokan ihme että lupaan syödä vanhat polvisuojani.
^Mahtaakohan liiton rahat riittää kokopäivätoimiseen valmentajaan.
Teini tyttö kummiskin pihalla....ei meidän mestaruusliigasta majupelaajia voi valita yhtään....🤔🤔Olen kyllä samoilla linjoilla. Tosin vielä parempi olisi, jos vaikka Kuoksa valmentaisi vaan maajoukkuetta ja Ettan ottaisi komentoonsa joku muu, mutta se ei taida olla mahdollista enää. Toki mahdollista on, että Kurttila ottaa vastuun, sillä kun ei ole velvotteita kait seurajoukkueessa? Suomalaisella valmentajalla itsekkin kyllä lähtisin ellei nyt sitten saada ulkomailta oikeasti jotain todella kovaa kaveria, joka on todellisia huippujoukkueita valmentanut mestaruuksiin jne. Siinäkin edellytyksenä se, että keskittyy vaan suomen maajoukkueeseen.
Huippuvalmentajan hinta maailmalla on noin 300-500ke vuodessa. Kyllä järkevämpää on löytää maailmalta näitä tulevaisuuden huippuja joita Bankskin voisi hyvin olla. Kuoksa eikä Kurttila taas taida kuulua niihin. Mutta esim L Hakalalla voisi taas hyvinkin olla paljon annettavaa. Luulisi miehen opeilla ja kokemuksella olevan käyttöä myös kotimaassa. Kiinnostus asiaan voi kyllä hyvinkin olla laimeahkoa. Ja Ruotsissa on varmaan mukava olla.