Lainaten melkein kaikkia ja kaikkea niin ei voi muuta sanoa että tämä foorumi on mahtava paikka kaikille selkään puukottajille ja niin kutsutuille lentopallo asiantuntijoille "haluaisin olla" joilla ei todellakaan paljoa aavistusta tai tietoa koko asiasta ole. Kokeilkaapa itse jos löytyy "palleja" tuolle paikalle. Tämänhetkinen tilanne mikä ei vieläkään ole mikään maailmanloppu on monen osatekijän summa mistä teillä hyvin monella ei ole eikä voi olla minkäänlaista hajuakaan. Vielä siihen että jos muut maat osaavat myōs pelata lentopalloa niin tappioita tulee. Täällä puhutaan kuin Suomi olisi tippunut maailman rankingissa 30 pykälää ykkössijalta. Ei ole Suomi vieläkään voittanut yhtään mitään ja mopolla ei aina voi ohittaa Harley Davidsoneita. Antakaa Köpille ja Joukkueelle rauha ja jättäkää tuo spekulointi kaikista kuka pelaa ja kuka ei. Ei Suomi mikään venäjä tai joku muu huippumaa ole että voitaisi spekuloida liikaa pelaajilla kun ei niitä paljoa ole noille paikoille. Veikkaan että sukupolven vaihdos on pian edessä ja mitäs sitte???? Selkään puukotus ei asiaa ainakaan auta. Täällä on muuten ihan hyviäkin kommentteja. Jokainen katsokoon itse peiliin ja varmaan tai toivottavasti sieltä se löytyy kuka tai ketä se voisi olla. Ei minulla hermot menny näistä kommenteista. Viileästi vaan ja rakentavasti eteenpäin ilman mitään turhaa vouhotusta. Se oli siinä ja muuta ei tule.