Köpi pisti Sallisen Tuomaksen vaihtoon. Väärä ratkaisu sanon minä :angry:
tehtyä ei saa tekemättömäksi. Tietylläistä tyytymättömyyttä on myös kuulunut. Tapa miten pisti niin enemmän mietityttää.metriheikki kirjoitti: Köpi pisti Sallisen Tuomaksen vaihtoon. Väärä ratkaisu sanon minä :angry:
En puhunutkaan mj-uran jo taakse jättäneistä vaan nykymaajoukkueen pelureista. Sitä tikulla silmään joka vanhoja......Jr- kirjoitti: Ai Sallisen johdolla menty eteenpäin :lol:
Kysy asiaa vaikka muutamalta maajoukkueuran jo taakse jättäneeltä miten on mennyt B)
Tarkoitin että työnantaja kertoo livenä...köpi se ei käsittääkseni ole?Nemo kirjoitti: Kumpi olisi matkustanut? Köpi Suomeen vai Sallinen itäiseen naapuriin? En usko itse että henkilöiden välille olisi kismaa jäänyt, syy voi olla taloudellinen tai mitä tahansa mistä emme ole mitenkään päin varmoja.
Aika kovalla kädellä on tehty uudistuksia jälleen niin miesten kuin naistenkin puolella ja aika näyttää onko ratkaisut oikeita vai vääriä.
"ollaan hiljaa niin saadaan kalaa"
En nyt varmasti mistään mitään sitten ymmärrä, mutta eikö Joonas Jokela ole jopa tällä hetkellä parempi, kuin Kaislasalo? Ei sillä, että Kaislasalo huono olisi, ei ollenkaan. Hienoa kumminkin, että nyt tuntuu olevan hyviä hakkureita kuitenkin jonkun verran, jos ajatellaan, että potentiaalisia hakkureita maajoukkueeseen ois Lelun jälkeen: Sivula, Ropponen, Jokela ja Kaislasalo.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Urheilusanomien Jari Perkiön jutun mukaan Samuli Kaislasalo kovasti Köpin seurannassa. Lelu ja Upi saamassa vakavan haastajan Samulista. Kovaa pitää Ropposen Antin kehittyä, että saa pitää kakkoshakkurin paikkansa.
Erästä luotettavaa tietolähdettä lainatakseni, hän ei ollut kiinnostunut maajoukkueesta ja oli itse kieltäytynyt kutsusta. :huh:Juike kirjoitti:
Mutta kertokaahan, sakari mäkinen. onko ollut esiintymisiä aikuisten maajoukkueessa? josko ei niin mikähän mahtaa olla että kaveri ei kuvioon sovi? Toki vähän lyhyt ja ei niitä ulottuvimpia kavereita mutta tämä ei kyllä sulje pois sitä että kaveri on kyllä suhteellisen kova peluri. Seuraava taso varmaankin löytyisi jostain muualta kuin suomesta.
Perin kummallista, mutta jokainenhan toki tekee omat päätöksensä. Toivottavasti tänä vuonna ois kiinnostusta, nimittäin näkisin kaverin maailmanliigassa, jos tässä kauden lopussa ei mitään ihmeellistä tapahdu.Jallu-Cola kirjoitti:Erästä luotettavaa tietolähdettä lainatakseni, hän ei ollut kiinnostunut maajoukkueesta ja oli itse kieltäytynyt kutsusta. :huh:Juike sanoi:Mutta kertokaahan, sakari mäkinen. onko ollut esiintymisiä aikuisten maajoukkueessa? josko ei niin mikähän mahtaa olla että kaveri ei kuvioon sovi? Toki vähän lyhyt ja ei niitä ulottuvimpia kavereita mutta tämä ei kyllä sulje pois sitä että kaveri on kyllä suhteellisen kova peluri. Seuraava taso varmaankin löytyisi jostain muualta kuin suomesta.
Mäkisen maajoukkuekutsun edellytyksenä oli todennäköisesti seuran vaihto. Iskusta siirtyi pari nuorta kaveria pois viime kesänä ja samalla löytyi heti paikka maajoukkueesta.fiftie kirjoitti:Perin kummallista, mutta jokainenhan toki tekee omat päätöksensä. Toivottavasti tänä vuonna ois kiinnostusta, nimittäin näkisin kaverin maailmanliigassa, jos tässä kauden lopussa ei mitään ihmeellistä tapahdu.Jallu-Cola sanoi:Erästä luotettavaa tietolähdettä lainatakseni, hän ei ollut kiinnostunut maajoukkueesta ja oli itse kieltäytynyt kutsusta. :huh:Juike sanoi:Mutta kertokaahan, sakari mäkinen. onko ollut esiintymisiä aikuisten maajoukkueessa? josko ei niin mikähän mahtaa olla että kaveri ei kuvioon sovi? Toki vähän lyhyt ja ei niitä ulottuvimpia kavereita mutta tämä ei kyllä sulje pois sitä että kaveri on kyllä suhteellisen kova peluri. Seuraava taso varmaankin löytyisi jostain muualta kuin suomesta.
?Kassu kirjoitti:Mäkisen maajoukkuekutsun edellytyksenä oli todennäköisesti seuran vaihto. Iskusta siirtyi pari nuorta kaveria pois viime kesänä ja samalla löytyi heti paikka maajoukkueesta.fiftie sanoi:Perin kummallista, mutta jokainenhan toki tekee omat päätöksensä. Toivottavasti tänä vuonna ois kiinnostusta, nimittäin näkisin kaverin maailmanliigassa, jos tässä kauden lopussa ei mitään ihmeellistä tapahdu.Jallu-Cola sanoi:Erästä luotettavaa tietolähdettä lainatakseni, hän ei ollut kiinnostunut maajoukkueesta ja oli itse kieltäytynyt kutsusta. :huh:Juike sanoi:Mutta kertokaahan, sakari mäkinen. onko ollut esiintymisiä aikuisten maajoukkueessa? josko ei niin mikähän mahtaa olla että kaveri ei kuvioon sovi? Toki vähän lyhyt ja ei niitä ulottuvimpia kavereita mutta tämä ei kyllä sulje pois sitä että kaveri on kyllä suhteellisen kova peluri. Seuraava taso varmaankin löytyisi jostain muualta kuin suomesta.