Kenttäpuolustus on selvästi parantunut uuden miehistön keskuudessa ja samalla koko porukassa. Eilen komeata katsoa kun Sinkkosen kelo kaatui latva punaisena, tiikerihän se oli.
Pussinpohja kirjoitti: Kyllä se poru vääristä miehistä maajoukkueessa alkaa sitten taas kun maajoukkue seuraavan kerran häviää ottelun... :evil:
Se keskustelu hiljeni odotetusti, mutta jos vähän kuitenkin jatkan tuosta raskaasta liigaohjelmasta ja maajoukkueesta pois jäämisistä: En kiistä etteikö mestaruusliigan peliohjelmassa olisi järkeistettävää, mutta olen edelleen sitä mieltä ettei isokaan rassaus liigaohjelmaan tuo maajoukkueelle kuusikollista veteraaneja. Ydinhaaste on ympärivuotinen sitoutuminen.
Maajoukkueen kelkassa pysyminen on kovaa hommaa. Mikäli maailmanliigaa ei pelattaisi, vaan joukkue kasattaisiin vain karsintoihin ja turnauksiin, olisi tilanne toinen ja maajoukkueeseen pääsisi vähemmällä uhrauksella elämästään - mutta mikä mahtaisi pelin taso olla silloin? Niin valmennuksen kuin pelaajien useasti julkituoma sataprosenttinen keskittyminen tekemiseen on se tapa, millä maajoukkue on operoinut erityisesti Berrutosta lähtien. Käsittääkseni aika lailla kaikki maajoukkueesta pois jääneet ovat kertoneet, että mieluummin tekevät tilaa muille todettuaan etteivät itse täyttä panosta pysty antamaan.
OHO! hmy: :lol: :silly: :woohoo: B)Einomies Porkkakoski kirjoitti: Kunnari Ylen mukaan valmis palaamaan, jos kutsu käy.
Aika monta "jos" sanaa oli Ollin haastattelussa. Tietysti toivomme että Kunnari palaisi maajoukkueeseen. Alkava liigakausi ja paikkojen kestäminen kovia pelejä tietysti ratkaisee. Ilmeisesti kotijoukkojen kanssa homma on neuvoteltuEinomies Porkkakoski kirjoitti: Kunnari Ylen mukaan valmis palaamaan, jos kutsu käy.
On todella mielenkiintoista ja hienoa nähdä sekä Kunnarin Olli sekä Upi LML:n kiertueella ympäri Suomea syyskaudella. OK -viistopiiskat -vautsi!waltsu kirjoitti:Aika monta "jos" sanaa oli Ollin haastattelussa. Tietysti toivomme että Kunnari palaisi maajoukkueeseen. Alkava liigakausi ja paikkojen kestäminen kovia pelejä tietysti ratkaisee. Ilmeisesti kotijoukkojen kanssa homma on neuvoteltuEinomies Porkkakoski sanoi:Kunnari Ylen mukaan valmis palaamaan, jos kutsu käy.
Hyvä kysymys.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Onko joku palstalaisista tietoinen, kuka hoitaa Mestaruusliigassa pelaavien tarkkailun, kun Köpi on kiinni Venäjän pestissään.
Minä muistelisin, että tehtävä lankesi syksyllä Lauri Hakalalle.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Onko joku palstalaisista tietoinen, kuka hoitaa Mestaruusliigassa pelaavien tarkkailun, kun Köpi on kiinni Venäjän pestissään.
Hänhän on sairaslomalla, joten hoitaako silti tätä?mikko laurell kirjoitti:Minä muistelisin, että tehtävä lankesi syksyllä Lauri Hakalalle.Einomies Porkkakoski sanoi:Onko joku palstalaisista tietoinen, kuka hoitaa Mestaruusliigassa pelaavien tarkkailun, kun Köpi on kiinni Venäjän pestissään.