...
Karjarinnalla vielä soppari ens vuonna valepaan, kuten aarollakin.
Eiköhän se ole Rami Rekomaa se toinen keskariOnkohan puhe nyt siis Karjarinnasta? Siirilä ja Kaurto on kyllä omissa papereissa hyyyyyvin epätodennäköisiä Tiikereihin.
Vaikkakin minun paperithan eivät ole arvoltaan mtn. 😅
Kerran kun vielä arvaat niin alkaa olla jo likiOnkohan puhe nyt siis Karjarinnasta? Siirilä ja Kaurto on kyllä omissa papereissa hyyyyyvin epätodennäköisiä Tiikereihin.
Vaikkakin minun paperithan eivät ole arvoltaan mtn. 😅
Hyvä runko. Ettan viitoittamalla tiellä askel kerrallaan kotimaisia nuorukaisia kehittämällä.Hyvä tulee kunhan vaan maltetaan pari kauttaKokkolan Tiikereiden pelaajarunko on valmis ensi kaudelle
Kokkolan Tiikerit - Tiikereiden pelaajarunko valmis
Keskinen Tiikereihin. Hyvä, hyvä. Muuten aika yllätyksetöntä.
Kyllä tuolla rungolla tavoite on mitali ensi kaudella, tietysti riippuu siitäkin mitä muissa joukkueissa tapahtuu, Erittäin tyytyväinen olen avaukseen,Hyvä runko. Ettan viitoittamalla tiellä askel kerrallaan kotimaisia nuorukaisia kehittämällä.Hyvä tulee kunhan vaan maltetaan pari kautta
Samaa mieltä olen, Kappelle onnen ja menestyksen toivotuksetLoimu saa Kappe Vuorisesta erittäin osaavan ja hyvän valmentajan. Valoisa ja ihmisläheinen persoona. Nähnyt maailmaa pelaajaurallaan idässä ja lännessä. Onnea tehtävään Kappe!
Olli Kuoksa tavoitteli maajoukkueen päävalmentajan paikkaa, jatkaa kuitenkin Ettassa – ”Tavoitteeni on edelleen jatkossa valmentaa miesten maajoukkuetta” Hieno homma, varsinkin nuorille pelaajille jotka haluaa kehittyä.
Hieno juttu että miesten liigassa yhä useampi valmentaja on kotimainen. Ainoastaan Akaa- Volley on turvautunut ulkomaalaiseen vaihtoehtoon. Toivottavasti joku näistä valmentajista löytää tulevaisuudessa työtä Suomen rajojen ulkopuolelta.
Sen pitäisi tietysti olla niinpäin, että yhä useampi kotimainen valmentaja työskentelisi ulkomailla.Mielestäni olisi hyvä,että puolella joukkueista olisi ulkolainen valmentaja. He voivat tuoda uudenlaisia valmennusmetodeja suomalaisillekin valmentajille. Minusta se kehittäisi vain lisää suomalaista lentopalloa.
Onko Ankoilla uusi/vanha valkku?Mikäli Hurmos saa liigalisenssin ja jatkavat latvialaisella käskijällä, niin sitten mennään kahden ulkkarivalkun systeemillä.