FaktaaJoo, yp:n rooli lienee hyvä suunta kun taitava ja monipuolinen kaveri, yhden pelin olin katsomassa kun pelasi yypeenä. Mutta mun papereissa silti paras tuosta nipusta myös hakkurin tontilla yhä
FaktaaJoo, yp:n rooli lienee hyvä suunta kun taitava ja monipuolinen kaveri, yhden pelin olin katsomassa kun pelasi yypeenä. Mutta mun papereissa silti paras tuosta nipusta myös hakkurin tontilla yhä
Kuortane vaan parempi ei siinä mitään ihmeellistä tapahtunut.Pelasiko Tiikerit varjokuusikolla vai mitä tapahtui?
Hyvä ottelu ja rosteriin nähden tosi hyvää peliä. Hurmos oli vain vikat kolme erää parempi joukkue. Outokumpu oli myös tosi paha halli pelata.Tänään 0-2 johto ja siitä 3-2 tappio Hurmokselle. Peliä en katsonut kyllä nyt itse.
Mikäs siitä niin pahan paikan teki pelata?Hyvä ottelu ja rosteriin nähden tosi hyvää peliä. Hurmos oli vain vikat kolme erää parempi joukkue. Outokumpu oli myös tosi paha halli pelata.
Vastustaja.Mikäs siitä niin pahan paikan teki pelata?
Kunhan saa tasaisuutta otteluvalmennukseen ja lopettaa turhan höntyilyn, niin tulee hyvä koutsi...Syksyn aikana Hurmos on saanut aikaiseksi erän sisällä hyviä pelipätkiä, mutta ote on kadonnut aika nopeasti. Muutamat viime pelit ovat olleet selkeitä askelia kohti parempaa. Päivän kolme voittoerää näytti jo ihan lentikseltä. Tay taytyy ottaa todesta. Siis valmentajana.
Pallukan niiltänurkilta tulevat kansalaiset ovat aika vilkkaita, jopa vauhdikkaita. 😳Kunhan saa tasaisuutta otteluvalmennukseen ja lopettaa turhan höntyilyn, niin tulee hyvä koutsi...
Onneksi eilen tämä heikompi vaihe oli ohi Tiikerit voitti Raiskion Loimun vieraissa selkeästi 0-3, vaikka hakkurina Oskari Keskinen oli edelleen ja lisäksi keskipelaaja Joona Lahtinen oli sivussa. Niinpä vain 17 vuotias Walter Schreck. Joka muuten pelasi hyvin tehden 3 hyökkäyspistettä ja otti 3 torjuntaaTämä heikompi vaihe Tiikereillä johtuu tasan siitä, että kun Leppälä on leikannut takatukan pois! Nyt äkkiä kasvattamaan se takas nii alakaa peli kulkea
Rauhaisaa joulua ja pukin odotusta Kokkolaan!