Verkkovirhe

Kokkolan Tiikerit 2024-2025

Sillon ,kun oli vie kunnossa ja tuli Vammalaan pelaan siis Turkin seuran kanssa.Linja- auto kuski luuli jo 50v 😃Ja kuski oli kysynyt mitäs valkku sanosit topattasko Linnatuuleen!Milkovic totes puhu kuules tolle joka takana tuolla se tietää,minä koitan vie pelata.Oli ninkun harmaantunut pelivuosissa.

Kylläpäs täällä ollaan huolissaan Tiikereiden hakkuritilanteesta 😫
Minä luotan kyllä kokonaan Mikko valmentajan valintoihin ja siihen että Oskari Keskinen toipuu.

Keskinen on hyvä tyyppi👍Tässä mitään huolissaan olla ,kuhan jutellaan mukavia.Hyvin Tiikerit pelannut.Kaikilla muillakin samajuttu jos hakkuri loukkaantuu.

Joo, koitan olla provosoitumatta kommenteista. Tottahan se on, että Keskisipilä on peluuttanut hyvin paljon vuosien varrella ns. ykköskuusikkoa. On siellä joitain kehityspotentiaaleja jäänyt mittaamatta mm. Tupelin osalta, joka taisi uran lopettaa. Mutta ilmeisesti heillä on suht selkeä tapa, että reenien tason perusteella tulee kuusikko.

Minkä takiaa varahakkuria raahataan mukana pelistä toiseen eikä anneta mahdollisuutta näyttää osaamistaan?
Nyt päähakkuri sairas, mutta varahakkuri ei!
Edellinen varahakkuri varmaan kypsyi nojaileen puolapuilla, toivottavasti nykyiselle ei käy samoin...
Siinä on kyllä sellainen ero , että nykyinen "varahakkuri" on vielä junnuiässä , sille on vielä pelejä 2-sarjassa ja A-junnuissa ja mukana on joukkueen toinen passarikin. Tulevaisuus näyttää miten siinä lopulta käy. Ei tuonne Ouluunkaan niin kauhea matka ole.

Siinä on kyllä sellainen ero , että nykyinen "varahakkuri" on vielä junnuiässä , sille on vielä pelejä 2-sarjassa ja A-junnuissa ja mukana on joukkueen toinen passarikin. Tulevaisuus näyttää miten siinä lopulta käy. Ei tuonne Ouluunkaan niin kauhea matka ole.
Kyllä edustusjoukkue 2-sarjassa on ollut hyvä lisä Tiikereille. Siellähän se A. Leppälä hakkuroi kapteenina, jos ei ole liigapelejä. Ja ihan mukavilla tehoilla. 1-sarja toki olisi varmaan oikeampi taso tällä hetkellä.

Kyllä edustusjoukkue 2-sarjassa on ollut hyvä lisä Tiikereille. Siellähän se A. Leppälä hakkuroi kapteenina, jos ei ole liigapelejä. Ja ihan mukavilla tehoilla. 1-sarja toki olisi varmaan oikeampi taso tällä hetkellä.
Kyllä tuo kokonaispaketti on varmaankin Atelle ihan Passeli. Puuhaa riittää. Reenit, A-pojat, 2-sarja, liiga ja parketin kuivaus. 😁😵‍💫

Kyllä tuo kokonaispaketti on varmaankin Atelle ihan Passeli. Puuhaa riittää. Reenit, A-pojat, 2-sarja, liiga ja parketin kuivaus. 😁😵‍💫
Se on hyvä oppia nuorena jo siivoamaan. Eikös kaveri vielä tämän kaiken ohella lukiotakin käy?

Tiikerit jatkoon 3-0 voitolla Kiskosta.
Lempo ja Kisko tullaan varmasti näkemään Mestaruusliigassa piankin. Lempolla parempi materiaali Mestaruusliiga-kokemusta omaavien pelaajien myötä. Tosin eivät ihan ykkoskorin pelaajia ole, mutta Loimulle jo tiukan vastuksen antavat.
Nyt olen kuutamolla Oskari Keskisen tilanteesta, voisiko joku selventää tilannettaan ?
Murch kentällä, niin korvaako sitten Jylhä Keskisen ??
Ei taida oikein muita vaihtoehtoja olla tällä hetkellä.

Viljamaa toki viimekauden hakkuri, ja ennen Kerosen poissaoloakin taidettiin jo peluuttaa kovimmissa matseissa hakkurin paikalla että saadaan lisää yleispelaajia ruutuun. YP:n papereilla muuten pyörinyt nyt alkukaudesta.
Joo, yp:n rooli lienee hyvä suunta kun taitava ja monipuolinen kaveri, yhden pelin olin katsomassa kun pelasi yypeenä. Mutta mun papereissa silti paras tuosta nipusta myös hakkurin tontilla yhä

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.