heräsin painajaiseen, mutta se olikin totta :lol: #sija17#jäsen kirjoitti: Moro varajäsen.
heräsin painajaiseen, mutta se olikin totta :lol: #sija17#jäsen kirjoitti: Moro varajäsen.
Eli enemmän kun minulla kärkeen (ja minä olen luopunut sen saavuttamisesta) inch: :huh:Einomies Porkkakoski kirjoitti: Varajäsen enää 23 pisteen päässä.
On ihmisiä käynyt kuussakin.varajäsen kirjoitti:Eli enemmän kun minulla kärkeen (ja minä olen luopunut sen saavuttamisesta) inch: :huh:Einomies Porkkakoski sanoi:Varajäsen enää 23 pisteen päässä.
Ja metrolla Espoossa.Einomies Porkkakoski kirjoitti:On ihmisiä käynyt kuussakin.varajäsen sanoi:Eli enemmän kun minulla kärkeen (ja minä olen luopunut sen saavuttamisesta) inch: :huh:Einomies Porkkakoski sanoi:Varajäsen enää 23 pisteen päässä.
Anteeksi EMPK (ja kaikki muut), mutta meilläkin on kotona siirrytty avaruus sexiin -> kerran kuussa. Tuli vaan mieleen lausunnosta :SEinomies Porkkakoski kirjoitti:On ihmisiä käynyt kuussakin.varajäsen sanoi:Eli enemmän kun minulla kärkeen (ja minä olen luopunut sen saavuttamisesta) inch: :huh:Einomies Porkkakoski sanoi:Varajäsen enää 23 pisteen päässä.
eli HSI-liiga saa kohta uuden nimen? Ennen tai jälkeen varajäsenen :silly: eli eVJ tai jVJ ja luku perään :SEinomies Porkkakoski kirjoitti: Varajäsen enää 21 pisteen. Eikös tuo avaruusseksi tapahdu niin harvoin, että siinähän pitää olla yöpöydällä Seksin ABC, että muistaa aktin keskeisimmät vaiheet. Itselläni edelleen kanimaisen tiheä rytmi, niin pysyy tuntuma yllä.
Kiitokset!metriheikki kirjoitti: Valepa-Leka pelipäivän siirto 3.12-----> 1.12 klo 18.30
Kiitokset!jäsen kirjoitti: Team Lakkapää - Rantaperkiön Isku 3.1.2018 kellonajan muutos: alkaa klo 18.00 (ei klo 18.30).
Niin, miten on? Mistä moinen virhe? Pakkohan tässä on ruveta epäileen veikkausjärjestelmää kun oma sijoitus ei kohene Tosin en tullut kirjanneeksi pisteitäni ennen tän sunnuntain otteluita, joista olis pitänyt karttua 8 pinnaa.metriheikki kirjoitti: Vaikuttaako tuo veikkaajien pisteisiin kun tämän päivän tuloksissa Lakkapää-Loimu pelin kohdalla outcome-sarakkeessa eli lopputuloksen kohdalla on 2-0? Eli miten järjestelmä on tuon tuloksen mukaan mahtanut pisteyttää veikkaajien veikkaukset?
metriheikki kirjoitti: Vaikuttaako tuo veikkaajien pisteisiin kun tämän päivän tuloksissa Lakkapää-Loimu pelin kohdalla outcome-sarakkeessa eli lopputuloksen kohdalla on 2-0? Eli miten järjestelmä on tuon tuloksen mukaan mahtanut pisteyttää veikkaajien veikkaukset?
Olin reissaamassa ja kirjasin äkkipäätään ottelutulokset HSI-liigaan, kun muu perhe odotteli, että isäntä laskeutuu "lentopallon sfääreistä" ja kuskaa perheen kotiin.Matti K kirjoitti: Siltä näyttää, että tuon Lakkapää-Loimu -ottelun täysin oikein veikanneet ovat saattaneet menettää kaksi pistettä tuon virheen vuoksi. Varmaankin järjestelmän ylläpitäjä tarkistaa asian ja korjaa virheen.
Taisi kanimies hyytyä?Einomies Porkkakoski kirjoitti: Varajäsen enää 21 pisteen. Eikös tuo avaruusseksi tapahdu niin harvoin, että siinähän pitää olla yöpöydällä Seksin ABC, että muistaa aktin keskeisimmät vaiheet. Itselläni edelleen kanimaisen tiheä rytmi, niin pysyy tuntuma yllä.
Kausihan ei ole vielä edes puolivälissävarajäsen kirjoitti:Taisi kanimies hyytyä?Einomies Porkkakoski sanoi:Varajäsen enää 21 pisteen. Eikös tuo avaruusseksi tapahdu niin harvoin, että siinähän pitää olla yöpöydällä Seksin ABC, että muistaa aktin keskeisimmät vaiheet. Itselläni edelleen kanimaisen tiheä rytmi, niin pysyy tuntuma yllä.