varajäsen kirjoitti:Hyvää viikonloppua sinullekin jäsen inch:jäsen sanoi:Lakkapään voiton lisäksi minua niiiiiin lämmittää tämä varajäsenen kohtaaminen sarjataulukossa. :woohoo:
varajäsen kirjoitti:Hyvää viikonloppua sinullekin jäsen inch:jäsen sanoi:Lakkapään voiton lisäksi minua niiiiiin lämmittää tämä varajäsenen kohtaaminen sarjataulukossa. :woohoo:
jännä homma, vaikka jäsenellä on tunti enemmän aikaa ei ole kommentoinut viime aikaisia tapahtumia :blink:jäsen kirjoitti:varajäsen sanoi:Hyvää viikonloppua sinullekin jäsen inch:jäsen sanoi:Lakkapään voiton lisäksi minua niiiiiin lämmittää tämä varajäsenen kohtaaminen sarjataulukossa. :woohoo:
Tietokannasta löytyy, muiden muassa seuraava viimeaikainen veikkauksesi:motors kirjoitti: hsi liiga minne jäi mun eiliset pinnat? 1-3
Kun minä katson sinun veikkaustasi niin olet veikannut Tiikerit-Lakkapää 3-1. Ensin klikkasin sarjataulukko,sitten nimimerkkisi kohdalta ja peliviikko 44. En tiedä sit mitä tässä asiassa ihmetttelet?motors kirjoitti: hsi liiga minne jäi mun eiliset pinnat? 1-3
No hups. Ylläpitäjäkään ei ole huomannut kuinka kätevästi voi kurkkia toisten veikkauksia täällä julkipuolellakin. Itse pengoin tietokantaa ja taisin jopa lukea veikkauksenkin nurinperin sieltä kannasta. No, asia selvä. Kiitos nimimerkki metriheikin.metriheikki kirjoitti:Kun minä katson sinun veikkaustasi niin olet veikannut Tiikerit-Lakkapää 3-1. Ensin klikkasin sarjataulukko,sitten nimimerkkisi kohdalta ja peliviikko 44. En tiedä sit mitä tässä asiassa ihmetttelet?motors sanoi:hsi liiga minne jäi mun eiliset pinnat? 1-3
maailman iloisin pessimisti miettii, että taitaakin sija mistä taistellaan onkin 17 :woohoo:varajäsen kirjoitti: taitaa taas olla kausi, jossa taistellaan sijasta 22 jäsenen kanssa inch:
varajäsen kirjoitti:maailman iloisin pessimisti miettii, että taitaakin sija mistä taistellaan onkin 17 :woohoo:varajäsen sanoi:taitaa taas olla kausi, jossa taistellaan sijasta 22 jäsenen kanssa inch:
Ihoni on paksu :evil: , mutta taitaa olla EMPK osallistumassa noilla kirjoituksilla lasten Finlandiaan :silly:Einomies Porkkakoski kirjoitti:varajäsen sanoi:maailman iloisin pessimisti miettii, että taitaakin sija mistä taistellaan onkin 17 :woohoo:varajäsen sanoi:taitaa taas olla kausi, jossa taistellaan sijasta 22 jäsenen kanssa inch:
Meikäläinen aloittanut loppukirin. Kohta heilahdan league-ykköseen ja siitä helmikuun loppuun mennessä varajäsenen iholle.
Keskiviikkona kärkikamppailu - tottakai lähtee. Keskareita kierrätetään, mutta se onkin ihan sama ketä siellä pelaa. Mäkinen aloittanee myös ainakin toisen peleistä.Sponsori kirjoitti: Haastavia pelejä tiedossa. Lähteeköhän Valepa ykkösrosterillaan pohjoisen kierrokselle ?
FUBB kirjoitti: Tiedoksi:
Olen viikonlopun ulkomaan reissulla, joten
viikonlopun otteluiden tulosten päivittäminen
HSI-liigaan viipynee maanantaihin saakka, mitä
todennäköisimmin.
Sori!
Täytyy olla varuillaan itsellä viime pelit menneet totaalisesti pieleen.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Älkää ihmetelkö jos ilmestyn lähiviikkoina liiga ykkösen puolelle. Pientä nousukiitoa ilmassa.