Huomenna (ma 12.12.2016). Peli siirtyi maanantaille areena-otteluksi. HSI-liigan ottelupävämäärä korjattu.spede kirjoitti: Koskahan vantaan ankat- LEKA peli oikein pelataan.
Minä olen ymmärtänyt HSI- veikkaus sivuilta että se pelataan eri päivänä kun Vantaan omilla sivulla se on ohjelmassa.
Pelataanko se huomenna vai keskiviikkona.
Kisa käy jännäksi ja PLH:n selkäkin on jo näkyvissä. Spede voisi ehkä kokeilla korkean paikan leiriä Mäntsälän Sepänmäen museoalueella. Toivon kuitenkin, että pidetään peli puhtaana ja jätetään huulirasvat apteekkiin.spede kirjoitti: Taas einomies meni ohi että heilahti..Korsoon tulossa seuraavaksi LEKA täytyy käydä elliä vähän lahjomassa että ottavat siellä pinnat.
Elli kyllä näyttää tänään jääneen vähille pinnoilie Vammalassa.
Vai olisiko minun käytävä korkeanpaikan leirillä ohentamassa kuntoa.
Viikolla 50: 17.12 viimeiset pelit ennen joulupyhiä jaJussi Juonio kirjoitti: HUOMI FUBB!
Hsi-Liigan oteluista näyttää puutuvan vikko 51 kokonaan, vaikka otteluita siellä toki on veikattavana, vaan ei ottelutuloksissa.
Sorry niinhän se näyttää olevan, minua hämäsi tämä 51:n puuttuminen pelipäivistä.FUBB kirjoitti:Viikolla 50: 17.12 viimeiset pelit ennen joulupyhiä jaJussi Juonio sanoi:HUOMI FUBB!
Hsi-Liigan oteluista näyttää puutuvan vikko 51 kokonaan, vaikka otteluita siellä toki on veikattavana, vaan ei ottelutuloksissa.
viikolla 52: 28.12 ensimmäiset pelit joulupyhien jälkeen.
Näin, ainakin liigan sivuilla:
http://www.mestaruusliiga.fi/tilastot/miehet-runkosarja.html
Mitä olen menettänyt?
9 sijaa ylös päin ja yhden savolaisukon kanssa tasapisteisiin. Eilen oli pari varmaa kohdetta ja niiden lisäksi VaLePakin otti voiton Riennosta.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Ei menny kuin Strömsössä. Konkari ja Spede nousivat kanveesista ja huohottavat jo niskavilloissani.
Viime ja edellisenä vuosina itkettiin 3-2 pelien veikkauksista, että ois oikeus ja kohtuus saada jotain väärinpäin veikanneelle. Minusta se nyt oikein, jos veikkaat väärin 0 pistettä ja oikein 5 pistettä inch: Mitä luulette minun veikanneet Tiikerit-Sampo ja Loimu-Isku pelinKonkari kirjoitti:9 sijaa ylös päin ja yhden savolaisukon kanssa tasapisteisiin. Eilen oli pari varmaa kohdetta ja niiden lisäksi VaLePakin otti voiton Riennosta.Einomies Porkkakoski sanoi:Ei menny kuin Strömsössä. Konkari ja Spede nousivat kanveesista ja huohottavat jo niskavilloissani.
vielä yks napsu EMPK ja tuokin torijuhla on muuten peruttu :evil:varajäsen kirjoitti:päivä päivältä tämä haave vaan läheneevarajäsen sanoi:Nyt ei tarvitse edes EMPK:lle huutaa "latua"! Pieni kuiskaus riittäneeEinomies Porkkakoski sanoi:Jussi Juonio voi jo suunnitella torijuhlia. Äijä vetää kaulaa koko ajan lisää. Spedekin meni taas ohi. Tosin tasapisteissä ollaan. Tänään arvoituksellinen peli, jota varmasti pelattu ristiin.
Varajäsen edes hetkeksi saatu huutoetäisyydelle ☺ .varajäsen kirjoitti:vielä yks napsu EMPK ja tuokin torijuhla on muuten peruttu :evil:varajäsen sanoi:päivä päivältä tämä haave vaan läheneevarajäsen sanoi:Nyt ei tarvitse edes EMPK:lle huutaa "latua"! Pieni kuiskaus riittäneeEinomies Porkkakoski sanoi:Jussi Juonio voi jo suunnitella torijuhlia. Äijä vetää kaulaa koko ajan lisää. Spedekin meni taas ohi. Tosin tasapisteissä ollaan. Tänään arvoituksellinen peli, jota varmasti pelattu ristiin.
Ihmeitä tapahtuu ja kaksipäisiä vasikoitakin syntyy, mutta Konkarin ohittaminen on mahdotonta.motors kirjoitti: EINOMIES NYT MENTIIN OHI ,SEURAAVA KOHDE ON KONKARI