Korjattu, kiitos taas.passista kirjoitti: Huom FUBB!
La 11.3. pelattava Leka - Etta ottelu on ilmoitettu alkavaksi klo 15. HSI-liigan veikkaustaulukossa alkamisaika on klo 17. Pyydän korjaamaan kellonajan.
Meikkis on tosiaan kohta league kakkosessa. Toivottavasti ei joudu karsintoihin.varajäsen kirjoitti: piti käydä katselemassa tämäkin :blink: Ball boy näyttää repäiseen, mutta riittääkö ja EMPK alkaa olemaa league 2 kamaa. :lol:
Itseni olen sementoinut n sijoille 15-20 inch:
samoin kiitos FUBB. EMPK säilyminen league ykkösessä kertoo league kakkosen tasosta Sitten taas olen samaa mieltä uudesta kisasta pleijareissa, mutta niihin osallistuu kahdeksan parasta omalla pudotuspeli kaaviolla :evil: Me muut sitten voimme kateellisena seurata sivusta inch:Einomies Porkkakoski kirjoitti: Kiitos jälleen kerran FUBB. Jos kaikki menee nappiin, niin vältän juuri ja juuri putoamisen league kakkoseen. Itse liputtaisin uutta kisaa pleijareihin.
Pidetään varajäsenen kanssa omat säälipleijarit.varajäsen kirjoitti:samoin kiitos FUBB. EMPK säilyminen league ykkösessä kertoo league kakkosen tasosta Sitten taas olen samaa mieltä uudesta kisasta pleijareissa, mutta niihin osallistuu kahdeksan parasta omalla pudotuspeli kaaviolla :evil: Me muut sitten voimme kateellisena seurata sivusta inch:Einomies Porkkakoski sanoi:Kiitos jälleen kerran FUBB. Jos kaikki menee nappiin, niin vältän juuri ja juuri putoamisen league kakkoseen. Itse liputtaisin uutta kisaa pleijareihin.
:cheer: :lol: :silly: :woohoo: :woohoo: :woohoo:Einomies Porkkakoski kirjoitti: Ei
Herrasmiesten keskinäinen sijoitus ei paremmin voisi ratketa kuin perjantaina, 10 pisteen ottelussa, Tiikerit-Ankat! :woohoo:Einomies Porkkakoski kirjoitti: Sija 28 ja edelleen sinnikkäästi olen sivulla 1. Nyt olisi kova saavutus, jos runkosarjan päätteeksi menisin heittämällä ohi Jussi Juonion ja sijoittuisin sijalle 27. Näin maltillisesti ajatellen se vastaa minulle koko kisan voittoa :=).
Jostain takaa päin kuuluu motorsin ja varajäsenen huohotusta, taitaa matka tai kunto loppua kesken. Kokeneena matkamiehenä pysytellään kymppikerhossa.varajäsen kirjoitti:mitäpä tuota toistamaan :cheer: :lol: :silly: :woohoo:motors sanoi:EINOMIES NYT MENTIIN OHI ,SEURAAVA KOHDE ON KONKARI
pitkä on muisti , mutta 30 pojoa jaossa peleissä jossa vain yhdellä pelillä merkitys ja ero oli? :silly:Konkari kirjoitti:Jostain takaa päin kuuluu motorsin ja varajäsenen huohotusta, taitaa matka tai kunto loppua kesken. Kokeneena matkamiehenä pysytellään kymppikerhossa.varajäsen sanoi:mitäpä tuota toistamaan :cheer: :lol: :silly: :woohoo:motors sanoi:EINOMIES NYT MENTIIN OHI ,SEURAAVA KOHDE ON KONKARI