on onvarajäsen kirjoitti: jäsen jatkaa top 10:ssä !!!!
on se kova
on onvarajäsen kirjoitti: jäsen jatkaa top 10:ssä !!!!
on se kova
Älä nyt jätä minua, niinkuin minä jätin sinut viime kaudella ihan ypöyksin kympin sakkiin!!!varajäsen kirjoitti:on onvarajäsen sanoi:jäsen jatkaa top 10:ssä !!!!
on se kova
silloin pelattiin ihan muista sijoista kuin top 10jäsen kirjoitti:Älä nyt jätä minua, niinkuin minä jätin sinut viime kaudella ihan ypöyksin kympin sakkiin!!!varajäsen sanoi:on onvarajäsen sanoi:jäsen jatkaa top 10:ssä !!!!
on se kova
3-0 Särkille vois olla kova juttuKonkari kirjoitti: Tämän päivän haastavin kohde HSI-liigassa on 29.10. pelattava Särkät-Lakkapää-ottelu. Suorastaan hankala.
Tännään varmaan ko. ottelun tulos on jotain 0-0.jepjep kirjoitti:3-0 Särkille vois olla kova juttuKonkari sanoi:Tämän päivän haastavin kohde HSI-liigassa on 29.10. pelattava Särkät-Lakkapää-ottelu. Suorastaan hankala.
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Meikäläinen nousee kuin koho pohjasta. Sija nyt 44. ja matkaa kympin sakkiin enää seitsemän pojoa. Konkarin selkä näkyy jo kahdeksan pisteen päässä. Korson Veto vs. Leka Volley 3 - 1. Saa peesata.
Kehveli kun napsahti just kohilleen kk-kisan ylivoima ja TOP 10:n sisälläEinomies Porkkakoski kirjoitti: Minäkin yritin tänään ahneuksissani pelata oikein. Ei mennyt Tiikereille 3 - 2. Ei. Voihan tikkaripeli.
minä en jäsenen kanssa sovi mitään en nyt ja en jatkossa.jäsen kirjoitti: duoda duoda. Eikös me yritetty varajäsenen kanssa sopia, että kaveria ei jätetä? Täällä top-5 on hiukan yksinäistä, varajäsen jossain tuolla alhalla, jossain kaukana, pelottaa...
Huomenta, varajäsen.varajäsen kirjoitti:minä en jäsenen kanssa sovi mitään en nyt ja en jatkossa.jäsen sanoi:duoda duoda. Eikös me yritetty varajäsenen kanssa sopia, että kaveria ei jätetä? Täällä top-5 on hiukan yksinäistä, varajäsen jossain tuolla alhalla, jossain kaukana, pelottaa...
toinen asia mitä olen toitottanut että on se jäsen kova
inch:
En ihan tiedä sekoiliko viesteissä ja järjestyksessä joku palvelin?jäsen kirjoitti:Huomenta, varajäsen.varajäsen sanoi:minä en jäsenen kanssa sovi mitään en nyt ja en jatkossa.jäsen sanoi:duoda duoda. Eikös me yritetty varajäsenen kanssa sopia, että kaveria ei jätetä? Täällä top-5 on hiukan yksinäistä, varajäsen jossain tuolla alhalla, jossain kaukana, pelottaa...
toinen asia mitä olen toitottanut että on se jäsen kova
inch:
Mennäänkö naimisiin? :lol: