vieläkin :angry:varajäsen kirjoitti:helppo siellä pullistella kun koko ajan pysyy top 10: ssä inch:jäsen sanoi:Vaihda taktiikkaa. Tai putkea.varajäsen sanoi:Tänään ei mennyt ihan putkeen. Pitää olla EMPK "taktiikassa".Einomies Porkkakoski sanoi:Meikäläisen loppukiri ei ole vielä alkanut .
totaka86 kirjoitti: Viimeset 4 pelii täysin oikee ja sitä ennen 3 pelii pisteillä, eli viimesestä 7 pelistä pojoja ja nousua sellasen 20 sijaa sinä aikana. Ei huonosti ensi kertaa mukana olevalta. Nousu jatkuu
Hahaa, putosit kymmenenneksi!varajäsen kirjoitti:vieläkin :angry:varajäsen sanoi:helppo siellä pullistella kun koko ajan pysyy top 10: ssä inch:jäsen sanoi:Vaihda taktiikkaa. Tai putkea.varajäsen sanoi:Tänään ei mennyt ihan putkeen. Pitää olla EMPK "taktiikassa".Einomies Porkkakoski sanoi:Meikäläisen loppukiri ei ole vielä alkanut .
jäsen kirjoitti:Hahaa, putosit kymmenenneksi!varajäsen sanoi:vieläkin :angry:varajäsen sanoi:helppo siellä pullistella kun koko ajan pysyy top 10: ssä inch:jäsen sanoi:Vaihda taktiikkaa. Tai putkea.varajäsen sanoi:Tänään ei mennyt ihan putkeen. Pitää olla EMPK "taktiikassa".Einomies Porkkakoski sanoi:Meikäläisen loppukiri ei ole vielä alkanut .
Joo, mutta huipulta on vain yksi suunta. Vahvoista takaa-ajo- ja tarkkailuasemista voi aina helpommin nousta huipulle.Einomies Porkkakoski kirjoitti:jäsen sanoi:Hahaa, putosit kymmenenneksi!varajäsen sanoi:vieläkin :angry:varajäsen sanoi:helppo siellä pullistella kun koko ajan pysyy top 10: ssä inch:jäsen sanoi:Vaihda taktiikkaa. Tai putkea.varajäsen sanoi:Tänään ei mennyt ihan putkeen. Pitää olla EMPK "taktiikassa".Einomies Porkkakoski sanoi:Meikäläisen loppukiri ei ole vielä alkanut .
Minulle tuo kymmenes sija olisi onnen täyttymys.
Niin ja hurrikaani johti viimeistä 8-4. No sitten ois ollut tää kisa jäsenten välinen ja miten ne on sitten päättyneetjäsen kirjoitti: Se vähän nypittää kun katsoo noita varajäsenen veikkauksia, ihan liikaa on samoja veikkauksia kuin itsehenkilölläni ja samoja voittajia ja häviäjiä.
Kun Loimu voitti Hurrikaanin 3-2, heitin lapasta viisi kertaa, kumpi tuon pelin vie ja sitten keikutin sen hurrien eduksi. No eikö mitä varajäsen oli summassa veikannut saman tuloksen, muun muassa.
Minua taas harmittaa, ettei Isku vienyt sitä pitkää toista erääHilima kirjoitti: Riento mokoma kun hävisi neljännen erän. Muutoin olis ollu viikonlopun saldo 17/18. :angry:
Ja minua ketuttaa kun Riento ei vieny viidettä erääJussi Juonio kirjoitti:Minua taas harmittaa, ettei Isku vienyt sitä pitkää toista erääHilima sanoi:Riento mokoma kun hävisi neljännen erän. Muutoin olis ollu viikonlopun saldo 17/18. :angry:
varajäsen, älä jätä minua!!!varajäsen kirjoitti: jäsen jatkaa top 10:ssä !!!!
on se kova
Mua ei harmita. Täysi potti tänään ja nyt ollaan jo kohta hengittämässä Konkarin niskavilloja. Varajäsenkin enää seitsemän pojoa edellä. Tulevan viikon suurin kysymysmerkkini on tällä hetkellä Särkkien ja Lakkapään kohtaaminen. No eiköhän tuo oikea tulos valon lailla laskeudu silmieni eteen. Otan hyviä vinkkejä vastaan.jepjep kirjoitti:Ja minua ketuttaa kun Riento ei vieny viidettä erääJussi Juonio sanoi:Minua taas harmittaa, ettei Isku vienyt sitä pitkää toista erääHilima sanoi:Riento mokoma kun hävisi neljännen erän. Muutoin olis ollu viikonlopun saldo 17/18. :angry:
Heti tippu listalla kk:sakin vasta kolomas tämän takia
Vielä kun Lakkapäät häviää Särkille nii mennee veikkaukset pieleen monella mutta puolestaan jos veikkais 3-0 särkille vois olla ainoo voittaja tai ainakin vähän niitä olis sillo pompsahtas monta sijaa ylemmäksi kun on niin tiukkaa.Einomies Porkkakoski kirjoitti:Mua ei harmita. Täysi potti tänään ja nyt ollaan jo kohta hengittämässä Konkarin niskavilloja. Varajäsenkin enää seitsemän pojoa edellä. Tulevan viikon suurin kysymysmerkkini on tällä hetkellä Särkkien ja Lakkapään kohtaaminen. No eiköhän tuo oikea tulos valon lailla laskeudu silmieni eteen. Otan hyviä vinkkejä vastaan.jepjep sanoi:Ja minua ketuttaa kun Riento ei vieny viidettä erääJussi Juonio sanoi:Minua taas harmittaa, ettei Isku vienyt sitä pitkää toista erääHilima sanoi:Riento mokoma kun hävisi neljännen erän. Muutoin olis ollu viikonlopun saldo 17/18. :angry:
LiigaSärkät vs. Lakkapää on todellakin harvinaisen vaikea kohde veikattavaksi. Shailen vielä kertonut ison kalan tulosta ja onko tuo jytkyhauki rantautunut jo keskiviikon peliin. Onko jollakin tietoa Lakkapään aussipassarin kohtalosta. Onko äijä kunnossa jo keskiviikkona. Toki sitä ennen vääntävät vielä Kokkolassa.jepjep kirjoitti:Vielä kun Lakkapäät häviää Särkille nii mennee veikkaukset pieleen monella mutta puolestaan jos veikkais 3-0 särkille vois olla ainoo voittaja tai ainakin vähän niitä olis sillo pompsahtas monta sijaa ylemmäksi kun on niin tiukkaa.Einomies Porkkakoski sanoi:Mua ei harmita. Täysi potti tänään ja nyt ollaan jo kohta hengittämässä Konkarin niskavilloja. Varajäsenkin enää seitsemän pojoa edellä. Tulevan viikon suurin kysymysmerkkini on tällä hetkellä Särkkien ja Lakkapään kohtaaminen. No eiköhän tuo oikea tulos valon lailla laskeudu silmieni eteen. Otan hyviä vinkkejä vastaan.jepjep sanoi:Ja minua ketuttaa kun Riento ei vieny viidettä erääJussi Juonio sanoi:Minua taas harmittaa, ettei Isku vienyt sitä pitkää toista erääHilima sanoi:Riento mokoma kun hävisi neljännen erän. Muutoin olis ollu viikonlopun saldo 17/18. :angry:
Mutta jos särkät voittaa nii alkaa lakkapäillä tapahtua !!!
Ei Orpokaan montaa häviötä kestä ennää kun alkaa tapahtua ! Hups lipsahti!