Verkkovirhe

HSI-liiga 2013-2014

jäsen on (taas) tältä kaudelta kuitattu? ja nyt kun ei ole kirittäjää alkaa allekirjoittaneen piina viikot. Peleillä kun ei ole panosta oikeassa veikkauksessa kyseistä peliä ei voi veikata. Me vaan arvaillaan millä päällä kesälomille lähtijöistä tuntuu. :pinch:

Kuukausikisassa jäsen ja mikko laurell edelleen takana. Tänään kohtuullisen kova testi - KoVe vs. Tiikerit.
Olen veikannut 3 - 2 ja sitä saa peesata laajalla rintamalla. Korsolla ei enää paineita, joten koko porukka saattaa hyvinkin saada hurmoksen aikaan.

Tänään saa taas pistää kaiken "asiantuntemuksensa" peliin kun koittaa veikata kovien panosten ottelun Riento-Etta lopputulosta

Einomies Porkkakoski kirjoitti: Kuukausikisassa jäsen ja mikko laurell edelleen takana. Tänään kohtuullisen kova testi - KoVe vs. Tiikerit.
Olen veikannut 3 - 2 ja sitä saa peesata laajalla rintamalla. Korsolla ei enää paineita, joten koko porukka saattaa hyvinkin saada hurmoksen aikaan.
Näkyykö sieltä mun selän takaa mitään? Ääni kyllä kuuluu... ;)

mikko laurell kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Kuukausikisassa jäsen ja mikko laurell edelleen takana. Tänään kohtuullisen kova testi - KoVe vs. Tiikerit.
Näkyykö sieltä mun selän takaa mitään? Ääni kyllä kuuluu... ;)

Ääni joka kuului takaasi meni ohi :lol: . Toki vain kuukausikisassa.

jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
taas pari päivää lisää, kun jäsen ilmoittaa muille allekirjoittaneen alamäestä :side:
jatkan itseni toistamista ;)
:)
Mie romahin.
ja kötsät housussa :) No se ei ole yllätys, taisin kertoa tulevaisuutta jo viime vuoden puolella. Nythän vaan odotellaan jäsenen ilakointia kun allekirjoittanut ei menesty. Jäsen onnistumiset tulee ilon kautta ;)

Mitäköhän Porkkakoski duunaa, kun KoVe pääsee ansaitulle kevätlomalle. Ettei vaan äijä alkais loppukiriään. No toki - onhan sitä odotettukin. Konkari on harmittavasti karkumatkalla, kuten näemmä muutkin. Ehkä täytyy satsata toukokuun kuukausikisaan ;).

Iso käsi passistalle runkosarjan voitosta! :cheer:

Onko lautakunta päättänyt miten HSI-veikkaus jatkuu tästä eteenpäin? Vai mennäänkö samalla päätyyn asti?

mikko laurell kirjoitti: Onko lautakunta päättänyt miten HSI-veikkaus jatkuu tästä eteenpäin? Vai mennäänkö samalla päätyyn asti?
Jatketaan vain samalla mallilla viimeiseen finaalipeliin asti, kuten aiempinakin kausina.

Eikun lopetetaan tähän. Loppuu tää nöyryytys :(

Ei vaiskaan voisihan sitä veikkaamista jatkaakin. Aloitetaanko nollasta :whistle:

waltsu kirjoitti: Eikun lopetetaan tähän. Loppuu tää nöyryytys :(

Ei vaiskaan voisihan sitä veikkaamista jatkaakin. Aloitetaanko nollasta :whistle:
Kannatan Waltsua. Aloitetaan nollasta. Olis mahdollisuus saada uusi voittaja ;)

Sitä paitsi ak voisi menettää kärkisijansa. Etumatka on jo muutenkin huvennut. Tai positiivisemmin voisi näyttää taitonsa, kuten Kaisa Mäkäräinen yhä uudelleen :p

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.