Näkyykö sieltä mun selän takaa mitään? Ääni kyllä kuuluu...Einomies Porkkakoski kirjoitti: Kuukausikisassa jäsen ja mikko laurell edelleen takana. Tänään kohtuullisen kova testi - KoVe vs. Tiikerit.
Olen veikannut 3 - 2 ja sitä saa peesata laajalla rintamalla. Korsolla ei enää paineita, joten koko porukka saattaa hyvinkin saada hurmoksen aikaan.
mikko laurell kirjoitti:Näkyykö sieltä mun selän takaa mitään? Ääni kyllä kuuluu...Einomies Porkkakoski sanoi:Kuukausikisassa jäsen ja mikko laurell edelleen takana. Tänään kohtuullisen kova testi - KoVe vs. Tiikerit.
Olen veikannut 3 - 2 ja sitä saa peesata laajalla rintamalla. Korsolla ei enää paineita, joten koko porukka saattaa hyvinkin saada hurmoksen aikaan.![]()
jatkan itseni toistamistavarajäsen kirjoitti: taas pari päivää lisää, kun jäsen ilmoittaa muille allekirjoittaneen alamäestä :side:
Mä en saanut yhtäänmikko laurell kirjoitti: Hei!
Kolme pojoo illan pelistä! :cheer:
Saikohan moni muu? :huh:
varajäsen kirjoitti:jatkan itseni toistamistavarajäsen sanoi:taas pari päivää lisää, kun jäsen ilmoittaa muille allekirjoittaneen alamäestä :side:![]()
Mie romahin.varajäsen kirjoitti:varajäsen sanoi:jatkan itseni toistamistavarajäsen sanoi:taas pari päivää lisää, kun jäsen ilmoittaa muille allekirjoittaneen alamäestä :side:![]()
![]()
ja kötsät housussajäsen kirjoitti:Mie romahin.varajäsen sanoi:varajäsen sanoi:jatkan itseni toistamistavarajäsen sanoi:taas pari päivää lisää, kun jäsen ilmoittaa muille allekirjoittaneen alamäestä :side:![]()
![]()
Jatketaan vain samalla mallilla viimeiseen finaalipeliin asti, kuten aiempinakin kausina.mikko laurell kirjoitti: Onko lautakunta päättänyt miten HSI-veikkaus jatkuu tästä eteenpäin? Vai mennäänkö samalla päätyyn asti?
Kannatan Waltsua. Aloitetaan nollasta. Olis mahdollisuus saada uusi voittajawaltsu kirjoitti: Eikun lopetetaan tähän. Loppuu tää nöyryytys![]()
Ei vaiskaan voisihan sitä veikkaamista jatkaakin. Aloitetaanko nollasta![]()