Verkkovirhe

HSI-liiga 2013-2014

passista kirjoitti:
Hilima sanoi:
Veikkaillaan nyt uusiksi tätä päivää, saa nähdä onko niitä vielä illalla olemassa :angry:
Kun Hilima muutat veikkaustasi ja olet painanut veikkaa painiketta, käy vielä kerran läpi ja katso veikkauksesi.
Itse en ole muita virheitä havainnut kuin ne mitkä itse olen tehnyt.

Vielä ehdotukseeni: Jos joukkue häviää tai voittaa pelin 3-2 tai 2-3 lukemin olen edelleen sitä mieltä että tämän toisinpäin veikannut on niin lähellä oikeata, että ansaitsee 1 pisteen.

Vrt. olet veikannut voiton 3-2 ja voitto tuleekin 3-0 tai päinvastoin saat siitä joka tapauksessa 2 pistettä.

Ontuva vertaus: Saahan 3-2 ottelun hävinnytkin joukkue 1 pisteen.

Joka tapauksessa kannatan että 3-2 oikein veikannut saa 3 pistettä. Ja toki olen sitä mieltä että tämä kausi pelataan nykyisillä säännöillä. Mutta miten ensi kauden pistejako ratkaistaan. Onko Slowhand diktaattori, joka tämän ratkaisee? No kävi miten kävi, tilanne on kaikille sama, kun säännöt on tiedossa.

Keskustelu jatkukoon.
Olen passista nimimerkin kanssa samaa mieltä. Silti mietin jääkö 3-1 veikkaukset sitten pois :)? Mites oisko oikea tapa ruveta laskea raakasti miinuspisteitä? Mitä kauvempana oikeasta sitä enemmän miinusta? Edellisellä ehdotuksella vois saada myös EMPK lähemmäs kärkeä tai sitten ei :) (jäsen ryssis senkin tavan kuitenkin)

KUUKAUSIKISAN,HELMIKUU 2014 PAALUPAIKKA

Käsinkosketeltava jännitys tiivistyy ottelun SAMPO-VALEPA alla täällä PIELAVEDEN hornankattilassa.
Samalla vahvistuu /ratkeaa TIRRIPAISTIN paalupaikan jatko;lisää "kaulaa" odotettavissa kilpailijoihin ! ? !

Herätys kanssaveikkaajani - on aika lyödä HSI-liigan veikkauksen kortit "pöytään " !

Tapaamisiin ja kohtaamisiin - motolla -PAALUPAIKALLA TAVATAAN !!

T I R R I P A I S T I
Riecht, aber es spielt keine Rolle!
Luktar, men det spelar ingen roll!
Smells, but it does not matter!
Запахи, но это не имеет значения!

varajäsen kirjoitti:
passista sanoi:
Hilima sanoi:
Veikkaillaan nyt uusiksi tätä päivää, saa nähdä onko niitä vielä illalla olemassa :angry:
Kun Hilima muutat veikkaustasi ja olet painanut veikkaa painiketta, käy vielä kerran läpi ja katso veikkauksesi.
Itse en ole muita virheitä havainnut kuin ne mitkä itse olen tehnyt.

Vielä ehdotukseeni: Jos joukkue häviää tai voittaa pelin 3-2 tai 2-3 lukemin olen edelleen sitä mieltä että tämän toisinpäin veikannut on niin lähellä oikeata, että ansaitsee 1 pisteen.

Vrt. olet veikannut voiton 3-2 ja voitto tuleekin 3-0 tai päinvastoin saat siitä joka tapauksessa 2 pistettä.

Ontuva vertaus: Saahan 3-2 ottelun hävinnytkin joukkue 1 pisteen.

Joka tapauksessa kannatan että 3-2 oikein veikannut saa 3 pistettä. Ja toki olen sitä mieltä että tämä kausi pelataan nykyisillä säännöillä. Mutta miten ensi kauden pistejako ratkaistaan. Onko Slowhand diktaattori, joka tämän ratkaisee? No kävi miten kävi, tilanne on kaikille sama, kun säännöt on tiedossa.

Keskustelu jatkukoon.
Olen passista nimimerkin kanssa samaa mieltä. Silti mietin jääkö 3-1 veikkaukset sitten pois :)? Mites oisko oikea tapa ruveta laskea raakasti miinuspisteitä? Mitä kauvempana oikeasta sitä enemmän miinusta? Edellisellä ehdotuksella vois saada myös EMPK lähemmäs kärkeä tai sitten ei :) (jäsen ryssis senkin tavan kuitenkin)
passistan kanssa samaa mieltä ollut jo monta vuotta eli jos veikkaa 2-3 tai 3-2 ja peli kääntyy tuurilla viimeisen pallon tuomarivirheellä, niin menee 3 pojoa kankkulan kaivoon tuomarin takia tietty.
Ainakin yksi piste olisi tuollaisesta ansaittu ja jos se nyppii varajäsentä, niin sitten voidaan tehdä oma sääntö varajäsenelle, nolla pistettä, muille 1 piste kun osuu 3-2 väärinpäin. Eikö?

Apua
Meinasin kirjoittaa ETTAn topikkiin, että taasko meinaavat järjestää yllätyksen veikkaajille, mutta en löytänyt mistään ETTAn topikkia.
Voisko joku nostaa esiin jos löytää.

Edit: löytyhän se, minä sokea.

on melkoisen mielenkiintoista toi meikkiksen veikkailu 21 sijalta nejänneksi yhden viikonlopun aikana :lol: saapi nähdä että ollaanko taas 21 ;sijalla tämän päivän jälkeen :cheer:

jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
Slowhand sanoi:
Hilima sanoi:
Näkeekö Slowhand tai admin, mitä olen veikannut Saimaa-Etta, tai mitähän sille on tapahtunut? Ei näy mulla veikatuissa eikä avoimissa. Viisieräistä siihen meinasin,mutta en muista kumminko päin.
Itse näen veikkauksista vain sen, minkä kaikki muutkin. Valitettavasti näitä veikkausten häviämisiä on raportoitu aikaisemminkin. Vuosaaren Viikingiltä taisi hävitä kokonaisen viikonlopun veikkaukset syksyllä ja jäseneltä viime kaudella myöskin ainakin yksi veikkaus. Näissä tapauksissa ei adminkaan ole pystynyt järjestelmästä löytämään mitään jälkeä tehdyistä veikkauksista.
eikös tuo viimevuoden juttu ollut ettei jäsen ollut ottanut nappia vai oliko se jäänyt painamatta :)? Muuten kisa on taas siinä kohdin menossa, että jäsen ilmoittaa allekirjoittaneelle: "tuosta ei ole kuin suunta yks eli alamäki :)"
Bingo. Passista et saa kuitenkaan kiinni, oletko aieminkaan...
jos en saa passista kiinni (eli ero on 13 pistettä) niin mikähän on ero varajäsenellä ja tällä varsinaisella jäsenellä ;) ?

Tässä vaiheessa voin kannustukseksi sanoa varajäsenelle ja muille kärjessä oleville, että olin viime kaudella tässä vaiheessa 15 pinnaa kärjestä perässä, mutta sitten olinkin 5 pinnaa kärjessä keväällä :p

varajäsen kirjoitti: kahdentoista kärki veikkas Valepa - Loimu 3-1 :eek:hmy:

Nuo joukkueet ei osaa pelata oikein :woohoo:
Hö! Noin on!
Valepa ei osaa pelata niinku veikataan. Tai sitte Loimu.
Ite uskoin Loimuun, mutta se hiipui hiillokseksi.... :(

Meikäläisen sijoitus on Sotshin kekkereihin sopiva. Olo on kuin suomalaisella ampujahiihtäjällä. Taulu kyllä näkyy, mutta osumia ei tule. Sukset löytyy, mutta ne ei luista. Meikäläisen loppukiriä ei ole ilmeisesti syytä pantata enää päivääkään.

Tervehdys Arvoisat kanssaveikkaajat kärjen tuntumassa ja muuallakin !!

Tänään on helppo kierros kuukausikisan suhteen yhtä rohkeaa veikkausta lukuunottamatta.

Jos uskallat veikata, kuten minä seuraavan ottelun tuloksen , niin laariin kopsahtaa kasa pisteitä.Itselläni kyseisen veikkauksen myötä ja samalla lopputuloksen myötä on edessä paluu paalupaikalle !

Tänään 16.2.2014

VaLePa 1-3 Sampo

T I R R I P A I S T I

Tänään vain kuusi pojoa kasaan. Pitäisiköhän tässä vaihtaa HSI-liigaan nimimerkkinsä. Sieltähän löytyy jo hyvin omaperäisiä kuten Jaana haurekattilassa, Annikan vedinbailut ja Annikan kurittomuus. Niitä mukaillen voisi ottaa nimimerkin seuraavasta kolmikosta: Einomies houreiden ja haureiden paljussa, Porkkakosken pedinviulut tai Eikan lihallisuus.

Einomiehen pedinviulut sai tänään vain kaksi pojoa ;). No Karkkilan KoVe-voitosta otetaan sitten jo kolme pojoa.

Karhu kirjoitti: Jälleen kerran Etta petti pahemman kerran. Veikkaapa Ettaa miten tahansa, aina menee päin ... :evil:
Niinhän siinä taisi käydä HSI-liigan kärkikymmenikölle, ehkä 95%:lle kaikista: 0 points.

Johdonmukaisesti linjansa säilyttäneelle EMPK:lle lämpimät onnittelut! Ei voi sanoa että joskus se "sokeakin kana jyvän löytää" vaan osuvamminkin että toivottavasti se EMPK:n "jyvä löytyy jatkossakin paremmin" kuin Kaisalla Shotsissa ja myös pitää. Muuten EMPK:lla voi olla karsinnat HSI-liigasta.

Vielä kiusallinen kysymys EMPK:lle: kumman takia tuli vain 2 pinnaa, veikkasitko 2-3 vai 0-3? Ei tarvitse kertoa-arvaan kyllä. Lopputulos oli Sullekin iloinen yllätys.

passista kirjoitti:
Karhu sanoi:
Jälleen kerran Etta petti pahemman kerran. Veikkaapa Ettaa miten tahansa, aina menee päin ... :evil:
Niinhän siinä taisi käydä HSI-liigan kärkikymmenikölle, ehkä 95%:lle kaikista: 0 points.

Johdonmukaisesti linjansa säilyttäneelle EMPK:lle lämpimät onnittelut! Ei voi sanoa että joskus se "sokeakin kana jyvän löytää" vaan osuvamminkin että toivottavasti se EMPK:n "jyvä löytyy jatkossakin paremmin" kuin Kaisalla Shotsissa ja myös pitää. Muuten EMPK:lla voi olla karsinnat HSI-liigasta.

Vielä kiusallinen kysymys EMPK:lle: kumman takia tuli vain 2 pinnaa, veikkasitko 2-3 vai 0-3? Ei tarvitse kertoa-arvaan kyllä. Lopputulos oli Sullekin iloinen yllätys.
Voi jummi. Jos joudun HSI-liigassa karsintoihin, niin eteen tulee varmasti eksoottisia nimimerkkejä, kuten: Lissun misuleikit, Unton säärystimet tai vaikkapa Pikkusen ahtaat sloggit. No jospa loppukiri tehoaisi ja selviäsi ilman karsintoja.

Einomies Porkkakoski kirjoitti:
passista sanoi:
Karhu sanoi:
Jälleen kerran Etta petti pahemman kerran. Veikkaapa Ettaa miten tahansa, aina menee päin ... :evil:

Voi jummi. Jos joudun HSI-liigassa karsintoihin, niin eteen tulee varmasti eksoottisia nimimerkkejä, kuten: Lissun misuleikit, Unton säärystimet tai vaikkapa Pikkusen ahtaat sloggit. No jospa loppukiri tehoaisi ja selviäsi ilman karsintoja.[/quote

Kelpaisko karsintoihin nimimerkki jäsen :) ?

Voi jummi. Sehän on lähentynyt meikäläistä PISTEELLÄ. Paniikki, apua, apuuuuva :whistle:

Vain kuusi pojoa tänään. Jos Korson jatkaa runkosarjan loppuun superpöljästi, niin meikäläinen vielä saa hyvinkin kiinni Konkarin ;).

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.