Älä ota turhia kierroksia. Tuossa Bongaajan jutussa lukee:Edelleenkin joillakin näkyy ottavan jonnekin, toisten joukkueen pelaajat. Ois jo luulut että tämä olisi mennyt ohi! Ohhoi
Ärsyttävää tuollainen tietynlainen "ylimielisyys" että vain ja ainoastaan Kuusamossa voisi pelaajat kehittyä. Kyllä voisi monessa muussakin organisaatiossa ihan samalla lailla. Ja enemmänkin. Ja nimenomaan. Autere olisi torjuntatilaston kärkipaikoilla JOS olisi pelannut yhtä paljon kuin muut keskarit. Miksei ole? Jossain muualla olisi ihan varmasti pelannut enemmän. Samoin Pyhäjärvi. Ainoa oikea ratkaisu heille olisi lähteä peliajan perässä pois etenkin jos Kuusamossa meinataan huhujen mukaan koota vieläkin kovempaa joukkuetta.Pyhäjärvi on elämänsä kunnossa ja Autere olisi torjuntatilaston kärkipaikoilla jos olisi pelannut yhtä paljon kuin muut keskarit. Mietin vaan, että missähän muualla kumpikaan heistä pelaisi ja kehittyisi yhtä paljon jos ei Kuusamossa
Se on ymmärrettävää, että moni asia ärsyttää itse kutakin. Itse olen yrittänyt pitää ärsytyksen kohteeni nyttemmin omana tietonani. Se saa vain aikaan kaunaa ja katkeruutta. Otetaan vielä yksi esimerkki, Sanna Häkkinen. Sanna on nyt elämänsä kunnossa, mutta ei ole tainnut pelata maajoukkuepaidassa. Kysymys kuuluukin, että miksi ei ole pelannut ja miksi on nyt noin hyvässä vireessä? En vastaa tähän vaikka minulla olisi oikein hyvät perustelut asiaan.Ärsyttävää tuollainen tietynlainen "ylimielisyys" että vain ja ainoastaan Kuusamossa voisi pelaajat kehittyä. Kyllä voisi monessa muussakin organisaatiossa ihan samalla lailla. Ja enemmänkin. Ja nimenomaan. Autere olisi torjuntatilaston kärkipaikoilla JOS olisi pelannut yhtä paljon kuin muut keskarit. Miksei ole? Jossain muualla olisi ihan varmasti pelannut enemmän. Samoin Pyhäjärvi. Ainoa oikea ratkaisu heille olisi lähteä peliajan perässä pois etenkin jos Kuusamossa meinataan huhujen mukaan koota vieläkin kovempaa joukkuetta.
Aika moni pelaaja on tullut Pölkystä LP Viestiinkin, samoin Lentopallokerhoon. Sanomistani voi tulkita monella tapaa, myös niin, että voivat kehittyä VAIN Kuusamossa, jota en toki itse tarkoittanut. Autere ja Pyhäjärvi ovat valinneet itse seuransa ja ovat varmaan itse ihan tyytyväisiä. Moni tuntuu olevan heidän kohtalosta todella huolissaanYli-Sissala on esimerkki että muuallakin voi kehittyä kuin Kuusamossa. Luulen että myös Pyhäjärvi ja Autere olivat kehittyneet muuallakin.
Aika moni pelaaja on tullut Pölkystä LP Viestiinkin, samoin Lentopallokerhoon. Sanomistani voi tulkita monella tapaa, myös niin, että voivat kehittyä VAIN Kuusamossa, jota en toki itse tarkoittanut. Autere ja Pyhäjärvi ovat valinneet itse seuransa ja ovat varmaan itse ihan tyytyväisiä. Moni tuntuu olevan heidän kohtalosta todella huolissaan
Ajattelin enemmänkin sitä, että he itse ovat oikein tyytyväisiä ja tietoisia, että ovat tärkeä osa joukkuetta ja heidän pitää pystyä huippusuorituksiin silloin kun ovat kentällä. Kyllä Salossa ja muuallakin liigaseuroissa tehdään hyvää työtä!Ymmärsin sitten väärin tuon että missä muualla olisi kehittynyt yhtä paljon kuin Kuusamossa.
Tämä kun toteutus molemmissa finaalisarjoissa, ois aika mellevää!Itse odotan seitsemän pelin sarjaa joka ratkeaa vasta viimeisen pelin viidennessä erässä. Kumpi vain voi viedä. Klassikon ainekset kasassa.
Pelaavat Pitkäjärven koululla.Mitähän Kangasala arpoo ensimmäisten kotipelien paikan suhteen? Ilmeisesti pelit pelataan Tampereella, mutta pelipaikasta ei ole vielä facebookin jutun perusteella varmuutta. Hämmästyttävää!
Sanna on ollu hyvässä vireessä monessa joukkueessa, mutta siirtymisiin ja seuroissa jatkamisiin vaikuttavat muutkin tärkeät asiat.Se on ymmärrettävää, että moni asia ärsyttää itse kutakin. Itse olen yrittänyt pitää ärsytyksen kohteeni nyttemmin omana tietonani. Se saa vain aikaan kaunaa ja katkeruutta. Otetaan vielä yksi esimerkki, Sanna Häkkinen. Sanna on nyt elämänsä kunnossa, mutta ei ole tainnut pelata maajoukkuepaidassa. Kysymys kuuluukin, että miksi ei ole pelannut ja miksi on nyt noin hyvässä vireessä? En vastaa tähän vaikka minulla olisi oikein hyvät perustelut asiaan.
Pölkyssä on aika monta pelaajaa jotka eivät ole välttämättä aloituskuusikossa, mutta ovat tärkeä osa joukkuetta. Ja menisivät heittämällä yli puoleen liigajoukkueiden aloituskuusikkoon. Mutta tuskin lähtevät niihin joukkueisiin. Pyhäjärvi pelasi vuosikaudet WoVon liigaporukassa avauskuusikossa, mutta kehitys oli pysähdyksissä. Metriheikillä on loistavia ehdotuksia pelaajien siirtymiseksi muualle, mutta eivät he välttämättä itsekään halua pelata muualla.
Sannalla on ollut hieno pelaajaura jo toivottavasti jatkuu vielä vuosien ajan. Liigan sivuilla olevassa jutussa hän kertoo kuinka muutti Pieksämäelle 16-vuotiaana lentopallon perässä. Kannattaa lukea ken ei ole sitä vielä lukenut.Sanna on ollu hyvässä vireessä monessa joukkueessa, mutta siirtymisiin ja seuroissa jatkamisiin vaikuttavat muutkin tärkeät asiat.
Sanna on hieno esimerkki nuorille pelaajille, toivon että hänen tavoitteensa täyttyy tällä kaudella.