Savo Volley on toiminut suunnan näyttäjänä markkinointipuolella, josta monet seurat ovat ottaneet mallia näiden kuluneiden vuosien aikana.
Tuotos on toki erilaista, koska Savo satsaa eri mittakaavassa tuotantovälineisiin ja tekijöihin. Muut seurat kuvaavat lähinnä kännykällä ja kuvanlaatu on sen kaltaista.
Tottakai uusi tapa markkinoida, jossa pelaajat osallistetaan mukaan toimintaan, voi aluksi olla kuluttavaa, mutta kulttuurin muutos vaatii aina veronsa.
Jos katsotaan rapakon taakse urheilumarkkinoinnin valtakuntaan, niin siellä pelaajat on osallistettu kaikin mahdollisin keinoin, alkaen välitaukojen TV-mainoksista lähtien. Esimerkkinä NBA/NHL. Nämä TV-mainokset toki ovat osa sponsorisopimuksia.
Enemmänkin voisi hyödyntää meidän pelaajien markkina-arvoa sponsoreiden mainoksissa, JOS vain pelaajamme joskus tuottavat sitä markkina-arvoa ja vaikuttavat ostopäätöksiin.