Tihumäki ja perässä Lindqvist. Eiköhän meillä majun hakkuriasiat ole parin vuoden kuluttua ihan kuosissaan?Tihumäessä on aika paljon samoja juttuja kuin oli Oivasmikossa. Kehonhallinta ja ihan selkeä urheilullisuus. Kausi kotimaassa ja sitten kohti Puolaa tai Italiaa. Eikö?
Ihan normaalia kauheen uhon jälkeen.Kyllä SaVolta oli helv..n surkea esitys.
Minkä uhon?Ihan normaalia kauheen uhon jälkeen.
Tuntuma olisi, että meillä olisi tuloillaan uskottava maju, joka olisi 4 vuoden kuluttua jälleen MM-kisoissa. Vaatii todellakin hyviä pelipaikkoja kovissa sarjoissa.Tihumäki ja perässä Lindqvist. Eiköhän meillä majan hakkuriasiat ole patin vuoden kuluttua ihan kuosissaan?
Minusta on loistava tulevaisuus edessä. Rauhallinen, viilipyttymäinen, olemus on tehnyt vaikutuksen. Tulee jotenkin Mikko Oivanen mieleen.Tihumäen kehitysloikka on ollut aivan käsittämätön. Mutta kun on ulottuvuutta ja vielä hyvä hyökkäys-, syöttö- ja torjuntatekniikka niin mikäs on kehittyessä. Ja ihan oikeasti yrittää vieläpä puolustaa. Kuten on tullut mainittua: majuainesta.
Joo samat on eväät ja vielä Huittisista👍Tihumäessä on aika paljon samoja juttuja kuin oli Oivasmikossa. Kehonhallinta ja ihan selkeä urheilullisuus. Kausi kotimaassa ja sitten kohti Puolaa tai Italiaa. Eikö?
Heh, olitkin jo ennen minua maininnut oivasmikkomaisuudestaTihumäessä on aika paljon samoja juttuja kuin oli Oivasmikossa. Kehonhallinta ja ihan selkeä urheilullisuus. Kausi kotimaassa ja sitten kohti Puolaa tai Italiaa. Eikö?
Kyllä tälle palstalle kehuja mahtuu, kun on ihan oikeasti aihetta. Kaikki nämä tyypit, Ivanovit,Tihumäet, Nikkiset, Savonsalmet ym. tarvitaan tuleviin koitoksiin. Tässä on tietysti oma lehmä ojassa, silleen että vielä joskus pääsisi kokemaan MM kisojen tunnelman. 😍Heh, olitkin jo ennen minua maininnut oivasmikkomaisuudesta
Jos se loppu onkin on vain ME(sko)Piti pari sekuntia miettiä, että miten tässä näin kävi. Ensin Tihumäki otti luulot pois Savolta ja sitten Valepa pelasi oman sloganinsa mukaan. Ei ole mua, on vain me ja tietenkin Mesko.