Olin Nokia areenalla nyt viikon välein kahdessa erilaisessa tapahtumassa. Molempiin ostin liput keväällä , taisivat olla loppuunmyytyjä suurinpiirtein, noin 13000 katsojaa. Ravintolat pelittää ja porukka hyvällä tuulella, täydellisiä tapahtumia. Paikalliset hotellit loppuunmyytyjä aikaa sitten taksitkin kiittävät.Koronan jälkeen ihmisten "liikkeellelähtö" on ollut toivottua hitaampaa. Joillain toimialoilla valitetaan sitä, että työntekijöitä on vaikea saada jopa välttämättömille työmatkalle. Kiihtyvä inflaatio, talouden syöksy taantumaan vie lähitulevaisuudessa seuroilta sponsori ja yleisötuloja. Kyllä ruudun TV sopimuksesta on saatava enemmän tuloja, joko itse sopimuksesta tai hyödyntäen itse sen näkyvyyttä. ihmisten käytettävissä olevat tulot ja käytettävissä oleva vapaa-aika tuntuvat vaan vähenevän.
En kaivannut yhtään Akaan areenan kirkonpenkkejä enkä Valepan tiukkaa järjestysmieskontrollia missä katsomossa ei saa nauttia minkäänsortin virvokkeita.Puitteet kuntoon niin vois saada ehkä muutaman sata henkeä lentispeleihinkin lisää.
Koronasta ei merkkiäkään yhtään missään tapahtumissa.