Verkkovirhe

2-sarjat 2024-2025

Naisten puolella ArVolla lienee tavoite jollain aikataululla nousta ykköseen, kunhan talouspuoli kunnossa.
Arvon liiga-joukkue painii taloudellisten haasteiden kanssa pääsarjassa, joten toivotaan nyt ettei Ykkösen porukka tule olemaan sitten se tämän päivän edustusjoukkue :S

Arvon liiga-joukkue painii taloudellisten haasteiden kanssa pääsarjassa, joten toivotaan nyt ettei Ykkösen porukka tule olemaan sitten se tämän päivän edustusjoukkue :S

Itse en asiasta tiedä mitään lehtijuttuja enempää, mutta mielestäni on välittynyt kuva, että liigan jatko on seuralle hyvin keskeinen tavoite ja asiaan ollaan valmiita panostamaan. Ja tämä kausi nyt on järjestymässä ilmeisesti lopulta ihan hyvin liigankin osalta. Samaa luonnollisesti toivon, että ykkönen on sitten liigan farmi - sitten joskus, kun pelilliset ja taloudelliset asiat ovat sillä tolalla, että ykkönen on oikea sarja ylipäätään.

2-sarjakausi on sujunut kuitenkin rovaniemeläisillä hyvin, alkulohkossa 9/10 voittoa ja nyt ylemmän jatkosarjan kärjessä.

Lisäys, Rovaniemihän siis pelasi jo ykköstä, mutta tippui pelaamalla. Nyt taas vahvoja otteita tosiaan. En tiedä onko sarjanousu jo ensi kaudelle tavoitteena, ei ainakaan ole silmiin osunut mitään juttua asiasta.

Viikonloppuna alkaa miesten 2-sarjan pudotuspelit niin rohkenen heittämään tännekin nyt jotain veikkauksia:

Lempo - LiVo (3-0/3-0)
Isku-Veikot - VaLePa II (3-1/3-1)
TamRy - Jankko (2-3/3-2/1-0)
Tiikerit II - JyLe (3-1/3-0)
Loimu II - KoKa (3-1/3-0)
Kisko II - TUTO II (3-2/3-1)
KauWi - ArVo (3-1)
KoLe-57 - PuMa II (2-3/3-1/1-0)

Kakkosen välieräjoukkueistakin sen huomaa missä lentis asuu Suomessa miesten puolella. Kisko 2 Lempo 2 Loimu 2 Kole-57 . Olihan mukana toki muitakin hyviä joukkueita aina ROIta myöden , sarjasysteemiäkin rukattiin kesken sarjan joukkueiden toiveiden mukaan mistä kiitos liitolle. Vielä on loppuhuipennus edessä , Toivotan Onnea Kole-57 joukkueelle ,muut välieräjoukkueet tuskin puhkuvat nousuhaluja.

Kakkosen välieräjoukkueistakin sen huomaa missä lentis asuu Suomessa miesten puolella. Kisko 2 Lempo 2 Loimu 2 Kole-57 . Olihan mukana toki muitakin hyviä joukkueita aina ROIta myöden , sarjasysteemiäkin rukattiin kesken sarjan joukkueiden toiveiden mukaan mistä kiitos liitolle. Vielä on loppuhuipennus edessä , Toivotan Onnea Kole-57 joukkueelle ,muut välieräjoukkueet tuskin puhkuvat nousuhaluja.
En usko että KoLella riittävät rahkeet nousuun. Pelaajia varsinkin tuskin riittää, jos jonkun porukan keräisivät kyseessä olisi varmaankin Helsinki-Lahti-Kotka-Hamina-Mikkeli akselilta kerätty vähän yhdessä treenaava joukko. Kuulostaa vähän uudelta KaVelta. Itse toivon hartaasti, että Loimu keräisi Turun seudulta kovan sakin ja lähtisi ykköseen.

En usko että KoLella riittävät rahkeet nousuun. Pelaajia varsinkin tuskin riittää, jos jonkun porukan keräisivät kyseessä olisi varmaankin Helsinki-Lahti-Kotka-Hamina-Mikkeli akselilta kerätty vähän yhdessä treenaava joukko. Kuulostaa vähän uudelta KaVelta. Itse toivon hartaasti, että Loimu keräisi Turun seudulta kovan sakin ja lähtisi ykköseen.
Kyllä Turun seudulta varmaan joukkueen saisi kasaan, mikäli itse rahoittavat homman, toisaalta niin muuallakin tehdään, se on vielä ykkösen kirous.

Ei taida Kolella aivan riittää päätyyn asti. Kolella paljon nuorempia pelaajia jos vertaa välierävastukseen Loimuun. Paljon kokeneita pelaajia Loimulla versus Kolen juniorit. Toki Rantalaisella ja Leiniöllä kokemusta kovemmista peleistä 1-sarjassa. Paljon heidän vastuulla mikäli finaaliin haluavat. Veikkaan itse Lempo-Loimu finaalia sekä Lempon mestaruutta 🏆

Ei taida Kolella aivan riittää päätyyn asti. Kolella paljon nuorempia pelaajia jos vertaa välierävastukseen Loimuun. Paljon kokeneita pelaajia Loimulla versus Kolen juniorit. Toki Rantalaisella ja Leiniöllä kokemusta kovemmista peleistä 1-sarjassa. Paljon heidän vastuulla mikäli finaaliin haluavat. Veikkaan itse Lempo-Loimu finaalia sekä Lempon mestaruutta 🏆
Pitkältikin samoilla linjoilla. Leiniön pelaamista ykkössarjassa vaikea laskea, mutta toki kokemusta sekin on. Rantalainen on joukkueen ykköstykki. Lempo-Loimu on hyvin todennäköisesti finaali, jossa Lempo on kyllä vahvempi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.