Ei ole tietoa, mutta Isku-Veikot haki viime keväänä 1sarjapaikkaa. Josko he tähtäävät nousuun?Onko sulla tietoa, onko 2-sarjassa joukkueita, joilla rahkeet riittäisivät nousuun 1-sarjaan ?
En tiedä rahkeista, mutta Oulun alueelle on tullut monta naisten porukkaa ja pöhinää tuntuu olevan.Onko sulla tietoa, onko 2-sarjassa joukkueita, joilla rahkeet riittäisivät nousuun 1-sarjaan ?
En tiedä rahkeista, mutta Oulun alueelle on tullut monta naisten porukkaa ja pöhinää tuntuu olevan.
Arvon liiga-joukkue painii taloudellisten haasteiden kanssa pääsarjassa, joten toivotaan nyt ettei Ykkösen porukka tule olemaan sitten se tämän päivän edustusjoukkue :SNaisten puolella ArVolla lienee tavoite jollain aikataululla nousta ykköseen, kunhan talouspuoli kunnossa.
Arvon liiga-joukkue painii taloudellisten haasteiden kanssa pääsarjassa, joten toivotaan nyt ettei Ykkösen porukka tule olemaan sitten se tämän päivän edustusjoukkue :S
En usko että KoLella riittävät rahkeet nousuun. Pelaajia varsinkin tuskin riittää, jos jonkun porukan keräisivät kyseessä olisi varmaankin Helsinki-Lahti-Kotka-Hamina-Mikkeli akselilta kerätty vähän yhdessä treenaava joukko. Kuulostaa vähän uudelta KaVelta. Itse toivon hartaasti, että Loimu keräisi Turun seudulta kovan sakin ja lähtisi ykköseen.Kakkosen välieräjoukkueistakin sen huomaa missä lentis asuu Suomessa miesten puolella. Kisko 2 Lempo 2 Loimu 2 Kole-57 . Olihan mukana toki muitakin hyviä joukkueita aina ROIta myöden , sarjasysteemiäkin rukattiin kesken sarjan joukkueiden toiveiden mukaan mistä kiitos liitolle. Vielä on loppuhuipennus edessä , Toivotan Onnea Kole-57 joukkueelle ,muut välieräjoukkueet tuskin puhkuvat nousuhaluja.
Kyllä Turun seudulta varmaan joukkueen saisi kasaan, mikäli itse rahoittavat homman, toisaalta niin muuallakin tehdään, se on vielä ykkösen kirous.En usko että KoLella riittävät rahkeet nousuun. Pelaajia varsinkin tuskin riittää, jos jonkun porukan keräisivät kyseessä olisi varmaankin Helsinki-Lahti-Kotka-Hamina-Mikkeli akselilta kerätty vähän yhdessä treenaava joukko. Kuulostaa vähän uudelta KaVelta. Itse toivon hartaasti, että Loimu keräisi Turun seudulta kovan sakin ja lähtisi ykköseen.
Pitkältikin samoilla linjoilla. Leiniön pelaamista ykkössarjassa vaikea laskea, mutta toki kokemusta sekin on. Rantalainen on joukkueen ykköstykki. Lempo-Loimu on hyvin todennäköisesti finaali, jossa Lempo on kyllä vahvempi.Ei taida Kolella aivan riittää päätyyn asti. Kolella paljon nuorempia pelaajia jos vertaa välierävastukseen Loimuun. Paljon kokeneita pelaajia Loimulla versus Kolen juniorit. Toki Rantalaisella ja Leiniöllä kokemusta kovemmista peleistä 1-sarjassa. Paljon heidän vastuulla mikäli finaaliin haluavat. Veikkaan itse Lempo-Loimu finaalia sekä Lempon mestaruutta 🏆