Verkkovirhe

Veljekset MM-kisoissa 2025

yp6

Joo noilla hinnoilla alkaa jo peruskatsojakuntakin (lue varttuneemmat henkilöt) harvenemaan katsomoista.
Normi jääkiekon liigapeli tampesterissa a / b katsomo 45-55 nurkilla. Menepä sillä hinnalla katsomaan jotain runkosarjan ottelua mikä ei aina kiinnosta pelaajia pelata muuta kuin pakkopullana. Siihen nähden maaottelu vähän toisen tason tapahtuma. Käsittämätöntä jos noihin pelipäiviin ei pystynyt muutosta hakemaan vai eikö kukaan liitosta edes kertonut mistä viikonlopusta täällä on kyse. Toivotaan nyt kuitenkin että katsojia löytää paikan päälle ettei tartte tyhjille seinille pelata.

Normi jääkiekon liigapeli tampesterissa a / b katsomo 45-55 nurkilla. Menepä sillä hinnalla katsomaan jotain runkosarjan ottelua mikä ei aina kiinnosta pelaajia pelata muuta kuin pakkopullana. Siihen nähden maaottelu vähän toisen tason tapahtuma. Käsittämätöntä jos noihin pelipäiviin ei pystynyt muutosta hakemaan vai eikö kukaan liitosta edes kertonut mistä viikonlopusta täällä on kyse. Toivotaan nyt kuitenkin että katsojia löytää paikan päälle ettei tartte tyhjille seinille pelata.
Jep. Ja minä en menisi katsomaan jääkendoa edes ilmaiseksi. Aika huonot etukäteisspeksit on kyllä asetettu tolle kotiturnaukselle. Liput+ajankohta.(n)

Vähän oli tälläinen pelko takamuksessa kun näin Romania harjoituspelienkin olevan 28 (alennusryhmät 25). Ihan en kuitenkaan noin korkealle ajatellut nousevan. Luulen että nyt ei tule kysyntä ja tarjonta - varsinkaan juhannuksena - ihan kohtaamaan. Toivottavasti olen väärässä eikä tarvitse veljesten ihan tyhjälle areenalle pelata

Onko liitolla hyvä meininki ajaa laji alas?
Sama koskee striimauksia! Kielletään kaikki ettei vaan näe liikaa tätä rakasta lajia.
Pelkohan on, että saattais tulla joku nuori vielä harrastamaan ja pelaamaan!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.