Tsekki on aika lailla eri porukka kuin aiemmin.Nyt vaan Tsekki sitten huomenna finaaliin ja Suomi voittoon siellä.
Tsekki on aika lailla eri porukka kuin aiemmin.Nyt vaan Tsekki sitten huomenna finaaliin ja Suomi voittoon siellä.
Tsekki on aika lailla eri porukka kuin aiemmin.
Juu, ei saa tulla vastapalloja näissä peleissä.Voitolle tuli kolmen pallon pläkautti toisessa erässä. Harvinaista nykyään. Vastus pääsi niiden pallojen avittamana peliin mukaan. Muutenhan tuo oli mukavaa eteenpäinmenoa joukkueelta. Niin ja hyvin hoitivat sen tokan lopun. Joukkuepeli nääs.
Älä vielä ihan kaikkia laita. Vasina pelasi pelin loppuun loukkaantumisen jälkeen. Pohjekrampilta näytti🤔Ja nyt vielä tsekin tärkein ja paras pelaaja Vasina loukkaantui aivan pelin lopussa niin ei muuta kun kaikki rahat veikkaukseen Suomen puolesta. 😀
Ei pelannut. Otettiin pois kentältä loukin jälkeen eikä enää palannut, ei tosin ollut tarvettakaan.Älä vielä ihan kaikkia laita. Vasina pelasi pelin loppuun loukkaantumisen jälkeen. Pohjekrampilta näytti🤔
Aika lämmin on täällä Tsekeissä, joten tarkkaan saavat pelaajat huomenna miettiä ulkoiluja ja nesteytystä ennen peliä.
Suomalaisilla ei tsekinmaan reissuilla yleensä nesteytys jää vajaaksi.Aika lämmin on täällä Tsekeissä, joten tarkkaan saavat pelaajat huomenna miettiä ulkoiluja ja nesteytystä ennen peliä.
No niinhän vaihdettiinkin. Mitähän peliä olen katsellut🫣Ei pelannut. Otettiin pois kentältä loukin jälkeen eikä enää palannut, ei tosin ollut tarvettakaan.
Korkki kiinni niin ehkä näet sitten finaalin.😅No niinhän vaihdettiinkin. Mitähän peliä olen katsellut🫣
Jätetään ryssittelyt pois, kiitos.Aikas paljon (ryssän)venäläisperäisiä Israelin joukkuessa??
Varmaan nesteytys ollut heikkoa päivän aikana...No niinhän vaihdettiinkin. Mitähän peliä olen katsellut🫣
Vasinalla vai @Kassari lla? 🤓Varmaan nesteytys ollut heikkoa päivän aikana...
ToLe osaa/ymmärtää nesteytyksen salaisuudet.Varmaan nesteytys ollut heikkoa päivän aikana...