Itse asiassa olisi hienoa jos yle lähettäisi myös selostuksettoman ääniraidan kielivaihtoehtojen lisäksi.Ruotsiks vaan, niin saa samalla kieliharjoitusta. Tai sitten selostaa itse!
Itse asiassa olisi hienoa jos yle lähettäisi myös selostuksettoman ääniraidan kielivaihtoehtojen lisäksi.Ruotsiks vaan, niin saa samalla kieliharjoitusta. Tai sitten selostaa itse!
Itse asiassa olisi hienoa jos yle lähettäisi myös selostuksettoman ääniraidan kielivaihtoehtojen lisäksi.
samaa kaipailen, oli mielestäni myös huomattavasti parempi kuin HannulaTämäkin totta. Ja miksi Olympialaisten lentopalloa Ylellä selostanu kaveri ei ole puikoissa? Oli kohtuu hyvä mielestäni.
Joo näin varmaan, ei kaikkien tiedossa nämä asiat ja parempi niin.On varmaan saanut omasta perheestä voimaa ja kannustusta jatkaa uraansa näitten vaikeitten hetkienkin jälkeen.Otetaanpas oikeat asiat, eli miksi notkahti. Yhdelle ihmiselle kun sattuu putkeen diabetes, akillesjänteen katkeaminen ja äidin kuolema, niin jotain ihmisessä tapahtuu. Ei senmoista olekaan, oli sitten kuinka kurulainen juntti tahansa.
Ei tuu yhtään helppoa peliä Suomelle, sehän on selvä. Toisaalta esim Turkkikin on onnistumisella ihan lyötävissä, jokainen peli on omansa. Espanjaa vastaan aikalailla samalla aloituksella ja Venäjä-matsiin kaikille peliaikaa. Esko, Nikula, Jauhiainen jne.
Turkki olisi tuolla peliesityksel ollut Olympia kisoissa kuuden joukossa. Ja on suomea valovuoden edellä.Turkkia vastaan pitää pelata todella hyvin, jos mielii voittaa. Eilen Turkki näytti, että on kova joukkue kyseessä. Sinänsä positiiviset fiilikset Suomen maajoukkueesta nyt hetkeen!
Palstan seuraajat on niin ikinuoria, että Heikki ja Kaija on ihant tuoreelta tuntuva juttu. Eihän se nukuttava ollut. Tiukkaa draamaa oli se. Ja koskaan ei tiennyt mihin jutunjuuri vei.Nyt toivotaan pitkää viisieräistä matsia, joka päättyy klo 20.30. Siitä Espanjan pitkät iltavenyttelyt. Yöpalaksi kunnon annos mustamakkaraa ja puolukkahilloa. Jos ei uni tule espanjalaisten simmuun, niin yökatsomiseksi Heikki ja Kaijan parhaita jaksoja.