:woohoo: :woohoo: ja vielä kerran Korson Vedon pressihuoneen kiihkeästä tunnelmasta :woohoo:
Otteluisäntä Neliskulma Oy palkitsi isäntäjoukkueen parhaana pelaajana Arto Hannin ja Ettasta Ville Sorvojan.
LähiTapiolapisteet
1 pistettä Karl Külaots, Korson Veto
2 pistettä Toni Kankaanpää, Korson Veto
3 pistettä Arto Hanni, Korson Veto
Ottelun parhaat pistemiehet:
Korson Veto:
Toni Kankaanpää 20/+16, Karl Külaots 13/+6, Antti Vallin 8/+3
Etta:
Ville Sorvoja 16/+8, Anssi Hakala 9/+7, Joshua Walker 7/-2
Lehdistötilaisuuden kommentit:
Yleispelaaja Toni Kankaanpää, Korson Veto
”Tappelemaan lähdetään jokaisesta pallosta. Eikä anneta periksi koskaan. Potutus oli kova eilisen tappion jälkeen, me vihaamme tappioita joka äijä. Oma tavoitteeni on pysyä ehjänä ja viedä joukkuetta pitkälle”.
Päävalmentaja Petri Sainio, Korson Veto
”Mä olen käsittämättömän ylpeä tästä joukkueesta ja miten joukkue on hoitanut viikon. Pelaajat ovat sisäistäneet taktiikan ja virheet unohdetaan, kuten olen sanonutkin. Jaksettiin jauhaa ja ei päästetty kaveria milloinkaan karkuun. Hakkuri Karl Külaots on panostanut lyönneissään laatuun ja se näkyi tänään juurikin kolmannessa erässä. Henkiseen kanttiimme olen myös tyytyväinen”.
Hakkuri Ville Sorvoja, Etta
”Ei saatu Korsoa torjumalla nelospaikalla kiinni. Liian vähän on kolme torjuntaa. Liikaa tehtiin myös syöttövirheitä. Omat tavoitteeni on pelata hyvä kausi ja päästä mukaan maajoukkueeseen”.
Päävalmentaja Olli Kuoksa, Etta
”Mitä sitä osaa muuta sanoa, kun että toinen, eli Korson Veto, pelasi hyvin. Ei saatu vastustajan vastaanottoa rikottua. Vastustajan Tutankhamon (Arto Hanni) passaa huonommastakin nostosta. Meidän oman pelin taso oli tässä”.