LähiTapiolapisteet
1 pistettä Antti Vallin, Korson Veto
2 pistettä Toni Kankaanpää, Korson Veto
3 pistettä Arto Hanni, Korson Veto
Ottelun parhaiksi otteluisäntä Jerodos valitsi Korson Vedosta Arto Hannin ja Liiga-Riennosta Joni Savimäen.
Ottelun parhaat pistemiehet:
Korson Veto: Toni Kankaanpää 18/+12, Karl Külaots 14/+9 ja Antti Vallin 11/+8
Liiga-Riento: Joni Savimäki 12/+5, Ville Louhela 12/-1, Eetu Pennanen 5/+2
Lehdistötilaisuuden kommentit:
Korson Veto:
Passari Arto Hanni: ”Lentopallo ei pelinä ole mitenkään muuttunut muutaman vuoden tauon jälkeen. Pallo on edelleen pyöreä. Ensimmäisen erän alku oli hermostunutta ja teimme tyhmiä virheitä. Määttäsen Mirolla oli vaikeuksia vastaanotossa Riennon leijasyöttöjen kanssa. Kun vastaanotto saatiin kuosiin, niin se helpotti minun peliäni passarina. Mutta vaikka voitettiin hienosti, niin ikinä en ole täysin tyytyväinen. Aina on parantamisen varaa”
Valmentaja Petri Sainio: ”Olo oli ennen matsia kuin olisi tullut karkkikauppaan. Valmentamista Mestaruusliigassa olen odottanut monta vuotta ja nyt pääsin tälle tasolle valmentamaan. Erien alun hermostuneisuus saatiin pois, niin sitten peli aukesi. Jaksettiin jauhaa sitä omaa peliämme. Olen kehottanut porukkaa unohtamaan vaikka pallo tulisi nokkaan torjunnasta. Keskitytään seuraavaan palloon. Syöttö ja torjunta toimivat tänään meillä hyvin. Meni niin sanotusti käsikirjoituksen mukaan. Aina on kiva voittaa. Joukkueella on kova halu pärjätä ja voittaa joka ottelu”.
Liiga-Riento:
Yleispelaaja Joni Savimäki: ”Periaatteessa tuntui joukkueessa ihan hyvältä aloittaa kausi. Ei vain oikein päästy rytmiin. Lisäksi pallo tuntui pomppivan ihmeesti. Ja lopulta meiltä meni kolmannen erän puolen välin jälkeen usko. Itse sain kummasti virtaa viime kauden päätteeksi, kun Köpikin osoitti kiinnostusta. Olen treenannut koko kesän kunnolla”.
Valmentaja Jani Säisä: ”Ei ollut pelimme paitamme väristä kiinni. Toukokuun alusta on treenattu hyvin. Itsevarmuuden kanssa oli tänään ongelmia ja jotenkin joukkue pelasi käsijarru päällä. Vastustajassa yllätti keskihyökkäyksen tehokkuus. Olemme panostaneet hyvään torjunta- ja puolustuspelaamiseen. Siinä ei tänään onnistuttu. Nuori hakkurimme Louhela vajosi muun joukkueen mukana kolmannen erän lopussa. Huomenna tulemme aivan eri ilmeellä ja Korsolla on vastassa aivan eri joukkue”.