Hyvissä ajoin kautta näin ja tiesin että tällä tapaa ajetaan alus karille ja lujasti. Ducksin pelaamisesta se oli hyvin nähtävissä. Toin asian hyvin selkeästi julki. Mutta odotettiin vaan sitä pelin puhkeamista kukkaan. Ei sit koskaan puhjennut. Uskottiin tuohon valmentajan jargoniin. Nyt sitten lopputulos nähtävissä. Helppo viisastella että miksi ette uskoneet. Halusin Ducksille menestystä, siksi halusin toimenpiteitä. Ehdotin seurajohdolle muutosta ja toimenpiteitä. Niistä keskusteltiin. Tulkoon nyt tässä julki, että lupasin seuran puheenjohtajalle henkilökohtaisesti järjestää rahoitusta jos toimenpiteet ja tilanne sitä vaatii. En siis edellyttänyt että mahdolliset muutokset kaatuisivat taloudellisesti Ducksin niskaan. Tämä asia on tosi, kulisseissa käytyjä keskusteluja. Ajatuksiani, ei edes pienintäkään, otettu huomioon eikä taloudellisen avun ehdotukseeni tartuttu. Minua on helppo täällä haukkua, mutta minulle riittää se, kun itse tiedän että olen parhaani yrittänyt auttaakseni ja avatakseni silmiä sille että päin persettähän touhu oli menossa. Nyt sen näkee kaikki