Niinpä. Laiturit isoissa ongelmissa, hakkurin taso ailahtelee liikaa.Ducksin suurimmaksi ongelmaksi on osoittautunut hutiosuma Drobnicin rekrytoinnissa. Ajatus oli oikeansuuntainen, johtavalle hyökkäyspään yleispelaajalle oli tilausta mutta Drobnic ei tehojen puolesta tätä tonttia täytä. Lopputuloksena K. Kattelukselle heitetään 50-60 passia iltaan. Rastamokin on lopulta aika tuore kaveri ja virhekontrollissa on vielä tekemistä. Toki kun kaikki hyökkääjät ovat tehottomia katseet suuntautuvat myös passipeliin. Hankala tilanne varmasti kun vuosien ajan rakennettu runko ei riitä tavoitteisiin.
Kehnolta näyttää ja karsijan paikkakin voi olla lähellä, mutta toisaalta Ducksin nykyrunko tunnetaan viimevuosilta aaltoilevasta tuloskunnostaan, joskus tulee 5 peliä tukkaan ja sitten voittavatkin seuraavat 5. Se vaatisi Rastamolta tasonnoston alkukauden tehoihin.
En ole väittänyt että olisin valmentajana parempi, en todellakaan vai onko sisälukutaito todella näin huonoa tai vaan tarve väärinymmärtää. Jos sanon, että valmentaja ei täytä Mestaruusliigatason valmentajan kriteereitä niin melko mutkat suoriksi ajattelua on että pitäisin itseäni parempana valmentajana. Jos sanon että Bottas ei ole F1 mestaruuden tasoinen ajaja, niin ei se tarkoita että ajaisin itse paremmin. Miten paljon sitä rautalankaa tulee vääntää että tulee ymmärretyksiJos et kerran fanita, niin mihin se kompetenssi perustuu, että olet mielestäsi liigavalmentajia parempi henkilö päättämään joukkueen peluutuksesta ja sinun pitäisi siihen päästä puuttumaan?
Itse ainakin fanina nillitän milloin mistäkin ja voin esittää erilaisia mielipiteitä, mutta sen verran nyt löytyy nöyryyttä kuitenkin, että en tosissani esitä olevani parempi valmentaja tai minkään menevän paremmin, jos missä tahansa joukkueessa/seurassa pääsisin päätöksiä tekemään.
Onneksi muiden joukkueiden sponsorit eivät ole ryhtyneet ohjaamaan joukkueiden valmennusasioita. Saapa nähdä alkaako Akaaa j Valepa ottavan näitä ajatuksia toimintaaa
Jussi Jussi.... Onkohan sinulla kaikki ihan hyvin... Miksi taas alat tähän henkilökohtaiseen. Olen nimimerkki niinkuin sinäkinOnneksi muiden joukkueiden sponsorit eivät ole ryhtyneet ohjaamaan joukkueiden valmennusasioita. Saapa nähdä alkaako Akaaa j Valepa ottavan näitä ajatuksia toimintaaansa 😎
Valepa , Akaa, SavoVolley, Hurrikaani, Tiikerit etc... kaikki tekee asiansa niinkuin tekee. Mitäs minulla on sen kanssa tekemistä. Olen nimimerkki joka kirjoittaa täällä lentopalloon liittyvistä asioista. Tapanani ei ole muita töksäytellä, koska se ei ole mielestäni tarpeen. Mutta sanalliset valmiudet on jos minuun henkilökohtaisesti sallitaan vittuilua kohdistaa. En koe kuitenkaan tarpeelliseksi. Kommenttini Ducksista ei kohdennu keneenkään palstalaiseen sinällään. Koitetaan siis pysyä asialinjallaOnneksi muiden joukkueiden sponsorit eivät ole ryhtyneet ohjaamaan joukkueiden valmennusasioita. Saapa nähdä alkaako Akaaa j Valepa ottavan näitä ajatuksia toimintaaansa 😎
En nyt oikein usko että helppo peli tulee ankoille, saattavat kotonaan voittaa mutta Perpo on pelaillut hyvin tälläkaudella joten ei tule ankoille helpolla.Helppo peli tänään tulossa Duckseille koska viime kotipeli Perpoa vastaan läpihuutojuttu ja lähihistoria heitä vastaan etenkin kotona muutenkin helppoa kauraa , varma voitto tulossa ?
tästä voi tulla parhaillaan kunnon perjantai-illan kairaus, toivotaan näin! Ehkä Ducks henkisesti tarvitsisi tämän voiton enemmän, mutta kausi on pitkä, mitä tahansa voi tapahtua. Sinänsä hienoa, että joulupukin tonteilta saadaan tänä vuonna laadukas vastus. Tosin heillä eikös Bergren ole vielä sairastuvalla?En nyt oikein usko että helppo peli tulee ankoille, saattavat kotonaan voittaa mutta Perpo on pelaillut hyvin tälläkaudella joten ei tule ankoille helpolla.
Rastamo vastaan Perpon Ruotsalais hakkuri .
Toivon tietysti ankoille voittopeli jännityksellä seuraa illan peliä.